همزمان با جشن نیمه شعبان خجسته میلاد فرخنده امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف کلید هشتمین پایگاه سلامت خیر ساز به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت دزفول این پایگاه سلامت در زمینی به مساحت 450 متر مربع و 700 متر زیربنا به همت مرحوم شادروان حاج حسین حکمت و با مدیریت مجمع خیرین سلامت دزفول احداث و آماده بهره برداری گردیده است.

در مراسم افتتاحیه ای که به این مناسبت با حضور خانواده مرحوم حکمت، مسئولین، معتمدین و خیرین تشکیل گردید، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول ضمن تبریک و خوش آمدگویی به حاضرین بیان داشت حضور مسئولین، معتمدین و خیرین در این مراسم یک نوع تجلیل و قدردانی از بانیان خیر است وی در ادامه از خانواده مرحوم حاج حسین حکمت بلاخص همسر نیکوکار ایشان که با همتی بلند و علاقه ای قابل تقدیر خواهان تکمیل و راه اندازی پروژه بودند تشکر و قدردانی کرده و به روح مرحوم حاج حسین حکمت درود و صلوات الهی هدیه نمودند.


دکتر علیرضا مجدی نسب : در ادامه گزارش مختصری از عمل کرد شش ساله مجمع ارائه  وبه احداث پایگاه های هفت گانه سلامت، مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت، مرکز دیالیز دزفول و گتوند، اهداء تجهیزات پزشکی، دستگاههای دیالیز، شوک و احیاء جهت آمبولانس های 115 ، تجهیز بخش
ccu بیمارستان بزرگ دزفول به سیستم ها و امکانات پیشرفته روز و همچنین ارائه کمک و مساعدت به انجمن های هموفیلی ، کلیوی ، ام اس ، دیبات و سرطانی اشاره کرد.

 در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول طی سخنانی با تجلیل از خیرین حوزه سلامت به ویژه خانواده شادروان حاج حسین حکمت بخاطر ساخت این پایگاه سلامت  بسیار زیبا و با کیفیت گفت : خیرین حوزه سلامت تاکنون کمک های بسیار ارزشمندی به حوزه بهداشت و درمان در شمال خوزستان انجام داده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

دکتر یوسف پریدار افزود علی رغم ارائه خدمات و تلاش های بسیار خوب صورت گرفته از سوی مجمع خیرین سلامت دزفول همچنان برای رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی به این شهرستان نیاز به مساعدت و کمک خیرین سلامت داریم که ان شاءالله با پیوستن علاقه مندان به مجمع خیرین سلامت بتوانیم بر این مشکلات فائق آئیم.

سومین سخنران دکتر اسماعیل غنیان معاون امور استانهای مجمع خیرین کشور بود که در این مراسم گفت خیرین سلامت در سطح کشور اقدامات بزرگی در زمینه کمک به مناطق محروم و کم برخوردار در حوزه بهداشت و درمان انجام داده اند و با اشاره به راه اندازی 250 شعبه از دفاتر مجمع خیرین سلامت در استان های مختلف کشور افزود، مجمع خیرین سلامت از ابتدای راه اندازی با همکاری خیرین توانسته بیش از پنج هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان از مشارکت خیرین برای ساخت و احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی هزینه نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه محترم و رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت دزفول  از دیگر سخنرانان این مراسم گفت کار خیری که توسط خود شخص و در زمان حیات شخص صورت پذیرد ولو کوچک باشد ارزشمندتر از کاری است که توسط دیگران به نیت شخص انجام گردد که الحمدالله این شادروان در زمان حیات خودش این کار را آغاز نمود، وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت دزفول از مخلص ترین و موفق ترین مجامع خیرین کشور می باشد خاطرنشان ساخت انجام چنین کارهایی در دزفول بسیار ارزشمند بوده و سند افتخاری برای شهرستان محسوب می شود.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول طی گفتگویی اظهار داشت پایگاه سلامت مرحوم شادروان حکمت در زمینی به مساحت 450 متر مربع و 700 متر بنا در دو طبقه با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان در مورخه 14/11/1394 با حضور مرحوم حاج حسین حکمت کلنگ زنی که پس از ده ماه عملیات ساخت  وساز آن به پایان رسید که امروز بمناسبت این روز خجسته به دانشگاه اهداء گردید.

کاظم اردو در ادامه اظهار داشت به حول و قوه الهی مجمع خیرین سلامت دزفول در سال جاری عملیات احداث 5 پروژه بهداشتی درمانی خیرساز را آغاز خواهد نمود.

وی اظهار امیدواری کرد مجمع بتواند به همت خیرین علاقه مند به عرصه سلامت روند رو به کاهش نیازهای مردم به مراکز بهداشتی درمانی تا رفع نیاز ادامه دهد، در پایان ادامه داد مجمع خیرین امادگی دارد در راستای رفع نیاز مردم نسبت به فضاهای بهداشتی درمانی از تمامی دیدگاه ها و سلیقه ها استقبال نموده و نسبت به نیات خیرشان انجام وظیفه نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *