برگزاری اولین همایش خیرین سلامت شهرستان رباط کریم

 
ه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع)اولین همایش مجمع خیرین سلامت شهرستان رباط کریم دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در تالار بزرگ شهر برگزار شد.
 

برگزاری همایش های خیرین سلامت در شهرستان ها تلاش دارد تا با معرفی خیرین برجسته ضمن گسترش فرهنگ نیکوکاری،امکان شناخت هر چه بیشتر آحاد جامعه با نیازهای حوزه سلامت را فراهم آورد.لذا در همین راستا همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع)اولین همایش مجمع خیرین سلامت شهرستان رباط کریم دوشنبه  11 اردیبهشت ماه در تالار بزرگ شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان تهران اولین همایش خیرین سلامت شهرستان رباط کریم با حضور معاونت محترم سیاسی اجتماعی استانداری تهران ،فرماندار محترم شهرستان رباط کریم ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان،مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان تهران واعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان رباط کریم به همراه جمع کثیری از خیرین برگزار شد.

در ابتدا پس از قرائت قرآن ،آقای بیات فرماندار محترم شهرستان رباط کریم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گزارش مختصری از فعالیتهای انجام شده در حوزه خدمات درمانی بهداشتی شهرستان را ارائه نمودند.

فرمانده شهرستان رباط کریم بیان کرد،مرکز دیالیز،ای سی یو ،سی سی یو بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)رباط کریم که به همت و تلاش خیرین و مسئولان شهرستان احداث و تجهیز شده است را از دستاوردهای مهم تحقق سلامت در دولت محترم به شمار آورد.

در ادامه همایش دکتر چاووشی معاونت محترم سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به این مطلب که سلامت و امنیت دو نعمت مجهول در زندگی ما محسوب می شود افزود:کشور ما یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه محسوب می شود که این امر به خاطر وجود برکت اهل بیت عصمت و طهارت و دل های پاک و خیرخواه مردم کشورمان است. وی در ادامه بیان کرد عمر ما در مقابل عمر هستی بسیار ناچیز است و خوشا به حال کسانی که از این عمر کوتاه به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به این مطلب که آنچه را که در راه خدا برای کار خیر سرمایه گذاری می کنیم تا زمانی که جاری است برکاتش بر زندگی آشکار است تصریح کرد:ده ها آیه در قرآن آمده است که هر جا سخن از نماز و عبودیت است سخن از ذکات و صدقه و انفاق هم هست.

در ادامه دکتر توانا مدیر مجمع خیرین سلامت استان تهران ضمن تقدیر وتشکر از فرماندار شهرستان و اعضای محترم مجمع خیرین سلامت شهرستان رباط کریم ،آقای شاهچراغی رئیس هیئت مدیره شهرستان و دیگر مسئولین بیان کرد :امیدوارم با کمک های مسئولین و خیرین بتوانیم مصمم تر از گذشته در حوزه سلامت قدم برداریم.

دکتر توانا با اشاره به این مطلب که این همایش جزء دوازدهمین همایش هایی است که در استان تهران برگزار شده است گفت:انشالاه به یمن برگزاری دوازدهمین همایش در استان تهران از حمایت دوازده معصوم هم برخوردار باشیم.

وی تصریح کرد:با توجه به افزایش جمعیت ،در شهرستان رباط کریم باز هم شاهد کمبود هایی در حوزه سلامت هستیم که انشاالله با همکاری و تلاش خیرین این کمبود هاجبران شود.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان تهران در ادامه ضمن تشکر از دکتر پاشا رئیس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س)اظهار داشت: احداث و تجهیز مرکز دیالیز بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س)شهرستان رباط کریم نشان دهنده تحول بزرگی است ولی با این وجود باز هم شاهد کمبود تخت و دستگاه دیالیز در این بیمارستان هستیم که به همت و تلاش خیرین در آینده نزدیک شاهد افزایش دستگاه دیالیز در این بیمارستان باشیم.

در پایان همایش با برگزاری مراسمی ،از خدمات 20خیر در حوزه  سلامت شهرستان رباط کریم تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در این همایش کمک های نقدی و غیر نقدی به مبلغ دو میلیارد ریال از سوی خیرین جمع آوری شد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *