معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از برگزاری همایش تقدیر از مرحوم آیت‌الله فیروز آبادی بانی و مؤسس بیمارستان فیروز آبادی در شهر ری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، سید محمد طباطبایی اظهار داشت: همایش تقدیر از مرحوم آیت‌الله فیروز آبادی بانی و مؤسس بیمارستان فیروز آبادی در شهر ری  بیستم دی با مشارکت مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.
   وی با بیان اینکه این روحانی جلیل القدر تمام حقوق نمایندگی خود را در راه سلامت هزینه کرده‌اند، افزود : بر اساس سیاست‌های مجمع مقرر شد در راستای نقش آفرینی روحانیت در عرصه سلامت از مقام والای مرحوم آیت الله  فیروز آبادی این روحانی خیر تجلیل به عمل آید. 
معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: مرحوم فیروز آبادی در لباس روحانیت در زمان طاغوت در عرصه سلامت و کار خیر وارد شده و امروز شاهد بیمارستانی بزرگ در شهر ری هستیم که ازجمله اقدامات خیرخواهانه ایشان است.
       طباطبایی اعلام کرد : مجمع خیرین سلامت کشور تصمیم گرفت طی مراسمی از ایشان تجلیل به عمل آورد و روز دوشنبه مورخ20  دی ماه بر سر مزار این مرحوم مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود.
      وی با اشاره به نقش روحانیت در ترویج امر  خیر مخصوصا حوزه بهداشت و درمان گفت: دراین خصوص با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار و گفتگویی نیز انجام شده است.
  طباطبایی با اشاره به این دیدار گفت:   دراین دیدار حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ضمن ابراز خرسندی از این کار ارزشمند گفتند: آن مرحوم منشاء خدمات بزرگی بود و بزرگداشت افرادی مانند آیت‌الله فیروز آبادی مایه افتخار و خوشحالی است . 
وی تصریح کرد:  آیت الله صافی گلپایگانی  مرجع تقلید شیعیان نیز ضمن تجلیل از مرحوم فیروز آبادی بر کار خیر خصوصاً رسیدگی به سلامت مردم را مورد تاکید قرار دادند.
      شایان ذکر است بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی فیروز آبادی بانی و مؤسس مجتمع بیمارستانی فیروز آبادی در شهر ری برای اولین بار توسط مجمع خیرین سلامت کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد .
      گفتنی است مرحوم فیروز آبادی در زمان طاغوت به عنوان روحانی ، سیاستمدار و نماینده مردم در مجلس بود و طی سالهایی که در مجلس بود تمام حقوق نمایندگی خویش را به امر خیر سلامت اختصاص داد.
انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *