به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت دزفول در این همایش که به همت مجمع خیرین سلامت دزفول و مدیریت آموزش پرورش شهرستان دزفول و دانشگاه علوم پزشکی دزفول در 25 بهمن ماه 1394 در سالن ایثار برگزار گردید از هشتصد فرهنگی خیر عرصه سلامت  تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه و رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت دزفول با ذکر حدیثی از ایمان به خدا و نفع رساندن به جامعه اشاره کرد .وی افزود: مدد کاری و کمک رسانی از صفات خداوند است،

رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت گفت: کار خیر یک مزیتی دارد و ذاتا دارای ارزش است. و انجام دادن این کار خیر بصورت دسته جمعی باز از صفات الهی است و اینکه در حوزه سلامت انجام می گیرد خود یک توجه ویژه دارد و کارهای خیر ، زیبا ، الهی و ارزشمند است.

 دکتر علیرضا مجدی نسب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت دزفول نیز طی گزارشی مبسوط عملکرد مجمع خیرین سلامت دزفول را تشریح کرد .

دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول طی سخنانی اظهار داشت: با همتی که دولت یازدهم و وزارت بهداشت دارد یک کار منسجمی با خیرین انجام داده ایم تا به استانداردهای کشوری برسیم.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت:  این همایش به منظور تجلیل از هشتصد نفر کارکنان آموزش و پرورش که بخشی از حقوق ماهیانه خود را جهت کمک به بیماران خاص اختصاص داده اند برگزار شده است.

در پایان به هر یک از خیرین به منظور سپاس و قدر دانی اهدا گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *