افتتاح مرکز بهداشتی درمانی خیرساز روستایی خامسان کامیاران

 

به گزارش مجمع خیرین سلامت کردستان مرکز بهداشتی درمانی روستایی خامسان کامیاران  با حضور مسئولین و مدیران ، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از خیرین با استقبال گرم و پرشور اهالی منطقه افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

 

این پروژه با زیربنای 650 متر مربع و شامل اتاق های پزشک، ماما، داروخانه ، دندانپزشکی، مادر و کودک ، بهداشت محیط ، تزریقات و پانسمان و دو سرویس مجزای اسکان پزشک و پرسنل می باشد.

بنا به اعلام مدیرعامل مجمع خیرین سلامت اعتبار مورد نیاز این پروژه بمبلغ 7/000/000/000 ریال توسط نیکوکار ارجمند جناب آقای مهندس داودد مهرعلیان در زمینی به مساحت 2034 مترمربع و زیربنای 650 مترمربع احداث شده و جوابگوی ارائه خدمات بهداشتی درمانی به 6000 نفر جمعیت روستای اصلی و خانه  های بهداشت  و روستاهای اقماری منطقه خواهد بود.

مهدی علی مسیمر با آرزوی قبولی این باقیات الصالحات و اقدام خیرخواهانه این خیر غیر بومی برای ایشان از درگاه خداوندمنان طلب قبولی حسنات و حسن ثواب و اجر و صحت و سلامت و عافیت نموده و از کلیه عزیزانی که موجب تسهیل در اجرا و اتمام این پروژه شده اند. نیز تقدیر و تشکر نمودند و از شهروندان محترم کردستانی تقاضا کردند تا با مشارکت در اهداف متعالی مجمع خیرین در تأمین و ارتقاء سطح سلامت استان یاری گر مجمع باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *