اولین کلینیک تخصصی شهرستان باشت مزین به نام شادروان حاج ظفر تاجگردون در روز جمهوری اسلامی به همت دکتر غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : 12 فروردین 94  در حرکتی تحسین برانگیز و خیرخواهانه ، اولین کلینیک تخصصی  شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد با آورده 4 میلیارد ریالی خیّر و مشارکت 10 میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی و افتتاح شد. 
سالارجوکار تصریح کرد: در آئین باشکوهی که در شهر باشت با حضور مسئولان محلی ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ، معاونین درمان و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و کارکنان حوزه بهداشت و درمان برگزار شد فرزندان مرحوم حاج ظفر تاجگردون  این کلینیک درمانی را که اورژانس 115 شهری هم در آن مستقر است به مردم زادگاه خویش اهداء نمودند.
وی اظهار داشت: این مرکز تخصصی در 2 طبقه و با زیر بنایی بالغ بر  700 مترمربع در زمین 1200 مترمربعی که خانواده شادروان حاج ظفر تاج گردون اهدا نمودند ، بنا شده است  و قرار است 10 پزشک متخصص در این کلینیک  به جامعه هدف خدمات تخصصی ارائه نمایند قبل از این به علت نبود امکانات مجهز و تخصصی  بیماران این شهرستان به شهرهای همجوار و استان های دیگر جهت مداوا ارجاع یا مراجعه می نمودند.
 
برپایه این گزارش تجهیزات پزشکی فعلی این مرکز  شامل سونوگرافی ، اکوکاردیوگرافی ، اسپیرومتری و دیگر امکانات مورد نیاز کلینیک تخصصی می باشد که با استقرار  پزشکان متخصص قلب و عروق ، چشم ، ارتوپدی ، عفونی ، زنان ، داخلی ، اعصاب و روان و پوست بر حسب نیاز ، تا پایان سال به دستگاه های پیشرفته تری  تجهیز خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *