مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه، اعضای این مجمع را خادمین بخش سلامت معرفی کرد که به گفته وی، بدنبال تعامل با مردم، در جهت رفع مشکلات بخش سلامت بویژه برای نیازمندان گام بر می دارند.

 «محمدتقی محمودیان»  افزود: نهاد مردمی مجمع خیرین سلامت به همراه خیرین و عوامل تلاشگر با رویکرد مشارکت فعال، تعامل و جذب و جلب حمایت خیرین، تلاش مستمر خود را در عرصه سلامت آغاز و با انگیره والای انسانی و نیت تجلی رسالت خداپسندانه و انساندوستانه، فعالیت هایی را پیگیری کرده تا نیازمندان و دردمندان، لحظه آسودن را تجربه کنند.
وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت در استان کرمانشاه به عنوان شعبه ای از مجمع خیران سلامت کشور در سال 87 راه اندازی شد و در سال 88 بطور رسمی کار خود را آغاز کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه، اعضای خیرین سلامت استان کرمانشاه را خادمین بخش سلامت معرفی کرد که بدنبال تعامل با مردم، در جهت رفع مشکلات بخش سلامت مخصوصا نیازمندان گام بر می دارند.
محمودیان درباره اهداف این مجمع تصریح کرد: احداث و ترمیم تجهیزات مراکز بهداشتی و درمانی، آموزشی و تحقیقاتی، بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها و ارتباط و تعامل با سازمان های مردم نهاد و حمایت معنوی و قوانینی
از فعالیت های موسسات خیریه در بخش سلامت از جمله اهداف مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه است.
برنامه ریزی به منظور تبلیغات، فرهنگسازی و اعتمادسازی برای جذب خیرین و جلب کمک های مردمی در جهت ارتقا سلامت مردم و ایجاد و ساماندهی مجمع خیرین شهرستانها و بیمارستان های استان و عملیاتی کردن آنها، از دیگر اهداف مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه است که محمودیان به آنها اشاره کرد.
به گفته وی، تهیه تجهیزات پزشکی مانند دستگاه سونوگرافی، سی تی اسکن و یونیت دندانپزشکی و همچنین احداث بخش های مهم بیمارستان ها از جمله بخش سرطان و اوژانس از جمله نیازمندی هایی است که کمک های مردمی می تواند در محقق شدن آنها موثر است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *