مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از بهره برداری پنج پروژه در دست اقدام این مجمع در آینده نزدیک خبرداد 

 عباس قادری چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا : کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت سیدالشهدای فارسان ، مرکز آموزشی درمانی و آزمایشگاه مرکزی لردگان ، پایگاه بهداشتی فرادنبه بروجن ، پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی شهدای فتاحی شهرکرد ، خانه بهداشت و خانه پزشک روستای ده چشمه فارسان پروژه های آماده افتتاح مجمع خیرین سلامت هستند .
وی ادامه داد : کلینیک تخصصی فارسان با زیربنای یک هزار و 600 مترمربع و هزینه هفت میلیارد ریال و مرکز آموزشی درمانی و آزمایشگاه مرکزی لردگان نیز با زیربنای یک هزار و 200 مر مربع و با اعتبار شش میلیارد ریال در حال تکمیل است .
قادری اظهار کرد : پایگاه بهداشتی فرادنبه نیز با زیربنای 550 مترمربع و اعتبار هزینه شده 2 میلیارد ریال و پایگاه اورژانس شهرکرد با زیربنای 120 مترمربع و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده از پروژه های در حال تکمیل مجمع خیرین سلامت استان است .
قادری خانه بهداشت ده چشمه فارسان با زیربنای 280 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال را دیگر پروژه های در دست ساخت این مجمع عنوان کرد .
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری بیان داشت : برای تکمیل کلینیک بیمارستان فارسان سه میلیارد ریال ، خانه بهداشت
ده چشمه 600 میلیون ریال ، اورژانس شهدای فتاحی شهرکرد 250 میلیون ریال ، آزمایشگاه مرکزی لردگان یک میلیارد و 500 میلیون و پروژه فرادنبه 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است .
عباس قادری متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را 90 درصد عنوان کرد .
به گزارش ایرنا ، مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری تاکنون حدود 60 پروژه بهداشتی و درمانی را در استان اجرا کرده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *