رئیس مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: روحانیان آذربایجان غربی برای وقف در حوزه سلامت بیشتر تبلیغ کنند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت به نقل ازخبرگزاری فارس ناصر اطمینان بعد از ظهر امروز در دیدار با روحانیون ارومیه که این دیدار به منظور تبادل اطلاعات و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه در خصوص اهمیت وقف در حوزه سلامت برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که به لباس شریف روحانیت ملبس هستند، همیشه در عرصه‌های جهادی و خیری پیشگام بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در 15 شهرستان آذربایجان غربی ریاست شورای خیرین سلامت را امام جمعه همان شهرستان عهده‌دار شده است، ادامه داد: در دو شهرستان دیگر به انحای مختلف امام جمعه شهرستان در کنار این مجمع است.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد متذکر شد: از بدو تاسیس مجمع به عبارتی از سال 1388 تاکنون میزان مشارکت‌های مردمی بیش از 10 میلیارد تومان شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبالغ صرف احداث و مرمت مرکزهای بهداشتی و درمانی می‌شود، گفت: تجهیزات و لوازم پزشکی مانند دستگاه دیالیز، الکتروشوک و امثال آن خریداری شد.

اطمینان احداث مرکز درمانی ویژه زنان و تجهیز اورژانس ارومیه را در اولویت کاری مجمع عنوان کرد و بیان داشت: برای تکمیل و تجهیز واحدهای موجود تلاش می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برای ساماندهی خیران فعال در این حوزه تلاش می‌شود، بیان داشت: افراد نیکوکار در تحقق اهداف این مجموعه نقش کلیدی دارند.

وی این مجمع را یکی از سازمان‌های مردمی موفق در تحقق ارتقای شاخص‌های سلامت دانست و گفت: همه موفقیت‌ها در سایه همراهی مردم نوع‌دوست استان تحقق یافته است.

اطمینان با اظهار به اینکه فعالان این مجمع عمل به منویات رهبری را در دستور کار قرار داده است، اضافه کرد: سیاست‌های کلی ابلاغی توسط ایشان پیرامون افزایش جمعیت همواره مورد توجه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *