کلنگ احداث مرکز درمانی بیماران سرطانی در لارستان با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت به زمین زده شد .

 بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت آقای سید رضا نیری در رأس هیئتی مرکب از معاونین و مدیران این مجمع در تاریخ 12/12/1392 به شهرستان لارستان عزیمت نمود .


 بر اساس این گزارش ابتدا در دانشگاه این شهرستان با حضور جمعی از خیرین به عنوان هیئت امناء مجمع خیرین سلامت و مسئولین محلی انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت برگزار شد .
 در جریان این مراسم ابتدا آقای دکتر فرامرزی رئیس دانشکده علوم پزشکی لار با خیرمقدم گزارشی از چگونگی فعالیتهای خیریه سلامت محور را ارائه داد .
 وی گفت : خیریه در این شهرستان خدمت زیادی دارد و ان شاء الله با تشکیل مجمع قدمهای بلندی برمی داریم .
 آقای هدایتی به عنوان مسئول این هیئت امناء از خیرین گفت : ما ظرف 3 سال گذشته 12 میلیارد تومان به امور خیر کمک کردند و بالغ بر 30 میلیارد تومان هم تعهد پرداخت کردند .

 وی همچنین از مجمع خیرین سلامت مرکز و استان فارس تشکر کرد .
 در ادامه این مراسم آقای نجیب زاده فرماندار شهرستان لار با تقدیر از همه خیرین گفت : ما مردم عاطفی ، صبور ، سخاوتمند و سلیمی داریم .
 وی گفت : خیرین منطقه با پول زحمت کشیده کار نیک می کنند و تعصب خاصی ندارند .
 وی با بر شمردن کمبودها در روستا آرزوی موفقیت برای مجمع خیرین کرد .
 آنگاه آقای نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت طی سخنانی گفت : انقلاب اسلامی ما توسط یک مرد خدایی با خودسازی و برنامه ریزی دقیق با کمک مردم و با عنایت امام زمان به پیروزی رسید .
 وی خاطرنشان ساخت : امروز تکلیف ما بسیار سنگین است چون ما موظف به حفظ حرمت خون شهیدان و زحمتکشان و ایثارگران هستیم دبیرکل مجمع خیرین سلامت با اشاره به ملاقات سال گذشته با مقام معظم رهبری گفت : معظم له سفارش فرمودند که نگذارید بیماران جزء درد بیماری درد دیگری داشته باشند .
 وی گفت : رهبر معظم سفارش فرمودند که سلامت جزء مسائل درجه اول هر کشوری است و همه بایدبه این مسئله اهمیت بدهند .
 در این مراسم نیز آقای باقری به عنوان نماینده مجمع خیرین سلامت استان فارس ضمن تشکر از همه خیرین برای آنان آرزوی موفقیت کرد .
 در پایان این جلسه آقای غنیان معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت با توضیحاتی درخصوص برگزاری انتخابات گفت : واقعاً شور و شوق شما ما را هم به وجد آورده است .

 وی گفت : امروز باید 12 نفر به عنوان هیئت مدیره و بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شود .
 البته هیئت مدیره موافقت کردند که این انتخابات به یک باره انجام شود و مسئولین به ترتیب آراء انتخاب شوند .
 سپس رأی گیری به عمل آمد که با 33 رأی مأخوذه آقایان به ترتیب آراء بشرح ذیل انتخاب شدند .
 
1- منصور اسماعیلی
2- حسین فرامرزی
3- یوسف هدایتی
4- مسعود راستی
5- یوسف راستی
6- رامین اقتداری
7- رضاعلی استواری
8- محمود موقلی
9- منوچهر باقری
10- ابوطالب مدرسی
11- طالبان
12-  فضل الله آذرپور
 
آقای نیری و هیئت همراه روز سه شنبه 13/12/1392 در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز درمانی بیماران سرطانی لارستان شرکت کرد .
در جریان این مراسم ابتدا آقای دکتر محمد سعید رحیمی نژاد رئیس مؤسسه خیریه از خیرین خصوصاً حاج محمدعلی صالح پور خیر این طرح تشکر کرد و گفت : این مجتمع و مرکز درمانی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع با زیربنای 1800 مترمربع در دو طبقه فاز اول آن با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث خواهد شد .
وی افزود : فاز اول این مرکز درمانی شامل قسمتهای اداری ، پذیرش ، اورژانس ، درمانگاه ، مددکاری ، آزمایشگاه ژنتیک ،
 شیمی درمانی و بخش پیوند مغز استخوان خواهد بود .
 وی گفت : کلیه هزینه های فاز اول احداث آنرا آقای محمدعلی صالح پور تقبل و به همت دیگر خیرین شهرستان در فاز دوم رادیوتراپی ، آزمایشگاه ، پاتولوژی، اطاق عمل و همراه سرای بیماران پیش بینی شده است .
در این مراسم آقای سیدرضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت طی سخنانی گفت : تمام دستورات و مسائل و آئین نامه های کلیه شئون زندگی و مسائل مختلف بشریت در قرآن آمده است منتهی ما نتوانستیم بخوبی از قرآن بهره ببریم .
وی خاطرنشان ساخت : خدای متعال تضمین نموده کسانیکه در شرایط مختلف مخلصانه از مال خود می بخشند چند برابر عوض آنرا پس می دهد .
وی با تقدیر از خیرین منطقه لارستان بزرگ گفت : به حمدالله اتحاد و همدلی خیلی خوبی بین مردم ، مسئولین و خیرین حتی برادران اهل تسنن و تشیع حاکم است .
وی این وحدت مردم و مسئولین را ستود و گفت : با نوعدوستی و محبت همراه با وحدت نتایج خوبی از اقدامات و کارها حاصل می شود و به حمدالله در این منطقه این جو قشنگ حکمفرماست .
دبیرکل مجمع خیرین سلامت خاطرنشان ساخت : افرادی که دارای تمکن مالی هستند تا زمانی که در حیات هستند به کارهای
عام المنفعه بپردازند چون خدای متعال محسنین و نیکوکاران را دوست دارد .
وی در خصوص این مرکز درمانی تأکید کرد : با احداث این مرکز درمانی خیال بیماران سرطانی و همراهان بیمار از پرداخت هزینه های درمانی زیاد و صرف و بعد مسافت راحت خواهد بود .
وی تأکید کرد : به فکر مناطق دورافتاده و روستاهای دیگر استانهای خود باشید و حُسن ملیّت گرایی نداشته باشید .
در پایان این مراسم کلنگ احداث این مرکز درمانی به زمین زده شد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *