چند طرح عمرانی درمانی به همت خیرین در استان چهارمحال و بختیاری به مرحله اجراء درآمد . بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت چند طرح عمرانی بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری با تلاش و کمک خیرین عملیاتی شد

بنا بر همین گزارش در آغاز هفته وحدت خانواده مرحوم سید نورالله علوی دهکردی بابت تجهیز و راه اندازی بخش پیوند کلیه مرکز آموزش و درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد مبلغ ۵۰۰ میلیون اهداء کرد .

این گزارش می افزاید : در این هفته نیز عملیات احداث درمانگاه و اورژانس فوریتهای پزشکی ۱۱۵ در منطقه رحمتیه شهرکرد اضافه می شود این مرکز با ۱۷۵ مترمربع زیربنا و ۵۰ درصد عملیات ساختمانی توسط والده محترم شادروان مهندس عبدالرحیم قادری دهکردی تأمین و احداث شده است .

بر اساس این گزارش در جلسه ای که با حضور شورای خیرین سلامت شهرستان بروجن در فرمانداری با حضور فرماندار و معاونین وی ، اعضای شورای اسلامی شهر ، ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولین محلی تشکیل شد آقای حاج حیدر علی زمانی بروجنی تعهد تأمین احداث یک آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره قبل از ازدواج و بیماریهای رفتاری در شهرستان را تقبل نمود .

این مرکز بهداشتی درمانی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع احداث خواهد شد .

قابل ذکر است در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ، فرماندار شهرکرد ، امام جمعه رفسنجان و اعضای هیئت مدیره مجمع کلنگ مرکز بهداشتی درمانی و کلینیک تخصصی و اورژانس فوریتهای پزشکی این شهر به زمین زده شد .

این مرکز درمانی درمانی در زمینی قریب ۲ هزارمتر مربع با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلییارد ریال برآورد و احداث خواهد شد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *