طی جلسه ای با حضور دکتر کردان ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم و حجت الاسلام و المسلمین غضنفری نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین بهداشت این شهرستان در تهران مشکلات درمانی بهداشتی مورد دقت قرار گرفت .
بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت این جلسه در تهران با آقای سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت برگزار شد .

در این نشست ابتدا دکتر کردان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم نتیجه اقدامات دولت و خیرین را در ارتباط با سلامت جامعه عنوان کرد .
وی همچنین وضعیت درمانی و بهداشتی منطقه را نامناسب توصیف کرد و گفت :
این شهرستان نیاز به ایجاد مراکز درمانی تخصصی و تجهیزات پزشکی دارد .
وی با اشاره به حوادث جاده ای گفت : به لحاظ وجود این حوادث در این منطقه نیاز شدید به امکانات اورژانس و تجهیزات پزشکی جاده از جمله آمبولانس می باشیم .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین غضنفری نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان درمانی این شهرستان گفت : دولت و خیرین باید در مسئله سلامت جامعه فکر اساسی بکنند .
وی ادامه داد : بیماران این شهرستان خصوصاً بیماران نیازمند شدیداً از مسئله درمان و دارو رنج می برند .
در خاتمه آقای سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت با اشاره به جریان زلزله بم گفت : با مشکلات و نیازهای بم آشنایی دارم خصوصاً اینکه در ۵ دیماه ۸۲ زلزله بم رخ داد و خرابی بجای گذاشت .

وی تأکید کرد : اکنون پس از یک دهه از زلزله بم ما به مناسبت سالگرد این حادثه قهریه سعی می کنیم در حد توان مشکلات را با کمک خیرین حل کنیم .
مشاور وزیر بهداشت خاطرنشان ساخت : ان شاء الله وزارت بهداشت نیز بتواند قسمتی از این مشکلات را بر طرف کند .
دبیرکل مجمع خیرین سلامت بیان نمود : بخشی از این نیازها را به حمدالله با همت خیرین مرتفع خواهد شد .
وی افزود : همت کنید مسئولین شهرستان با هماهنگی دفتر مرکزی مجمع خیرین سلامت یک اجلاس خیرین تشکیل شود .
نیری تأکید کرد : شما به عنوان دانشگاه علوم پزشکی به همت امام جمعه و نماینده مجلس معتمدین و خیرین را شناسایی و هرچه سریعتر دفتر مجمع خیرین سلامت در این شهرستان را تشکیل دهید .
و من ا… التوفیق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *