آقای محسن ابدال مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی ، گزارش فعالیت های خیرین در ماه های فروردین و اردیبهشت  سال جاری را ارائه داد.

بنا بر همین گزارش وی اظهار داشت : در دو ماهه اول سال 92 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و چند تن از خیرین ، 3 طرح عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد : خیّر محترم آقای مرتضی حیدری با اهداء 120 متر زمین در روستای گاوخانه از توابع شهر اراک ، ساخت یک باب خانه بهداشت را آغاز کرد.

وی افزود : این خیّر تعهد نموده است که ابتدا این خانه بهداشت در زیربنای 80 متر در یک طبقه احداث و سپس توسعه یابد.

وی هزینه ساخت این خانه بهداشت را بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد کرد.

ابدال ادامه داد : فرزندان مرحوم داور برای یادبود پدرشان ، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال را جهت احداث یک باب خانه مرکز بهداشتی درمانی در شهر میلاجرد تعهد نمودند.

وی گفت : این مرکز بهداشت در فاز اول به یادبود مرحوم داور در زمینی به مساحت 200 متر و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی خاطرنشان ساخت : توسط خیّر محترم آقای بهرام صوفی ، زمینی به مساحت 250 مترمربع در شهر اراک ، انتهای خیابان شهداء صفوی جهت ساخت پایگاه بهداشتی درمانی اهداء کرد .

وی خاطرنشان ساخت : این پایگاه بهداشتی با زیربنایی 205 مترمربع در سه طبقه جمعاً به مساحت 615 مترمربع توسط خود خیّر احداث خواهد شد.

وی هزینه احداث این پایگاه بهداشتی را بالغ بر 3 میلیارد ریال تخمین زده است.

وی با تقدیر و تشکر از همه خیرین ، مردم و مسئولین و اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره و دانشگاه علوم پزشکی خواستار مشارکت مردم در رفع کمبودهای درمانی شهرهای این استان شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *