بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کرمانشاه ، پایگاه بهداشتی درمانی مرحوم سید خدا مراد موسوی در تاریخ 92/2/18 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

بنا بر همین گزارش در این مراسم جمعی از اهالی و خیرین همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی و تنی چند از مسئولین بهداشت و سلامت ، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و خانواده مرحوم موسوی حضور داشتند .

در این مراسم آقای دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین سلامت گفت : در هر نقطه ای از شهرستان ، مکانی جهت استقرار مراکز خدمات بهداشتی درمانی وقف گردد ، دانشگاه آمادگی دارد تا پس از بررسی نیاز منطقه ، یک کلینیک تخصصی با پزشکان متخصص تأسیس کند .

وی افزود : دانشگاه علوم پزشکی جهت تأمین سلامت و بهداشت و درمان جامعه و بهبود وضعیت مراکز تابعه خود همواره نیاز به خیرین  و نیکوکارانی دارد که با انجام عمل انفاق به هم نوعان خود کمک کنند .

همین گزارش می افزاید : این مرکز بهداشتی درمانی در مساحتی بالغ بر 162 متر زیربنا دارای 6 اطاق و بخش های پذیرش بیمار ، اطاق های پزشک عمومی ، بهداشت خانواده ، مامایی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، آموزش بهداشت و بهداشت مدارس و مجهز به لوازم مورد نیاز افتتاح و شروع بکار نمود .

خاطر نشان می شود آقای محمدتقی محمودیان ، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه طی مصاحبه ای کوتاه گفت : این مرکز توسط آقای سید سجاد موسوی با هماهنگی دیگر اعزای خانواده به نیت پدر مرحوم خویش ایجاد و تجهیز شده است .

وی اضافه کرد برآورد ارزش مالی این پایگاه بهداشتی از سوی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ، 5000 میلیارد ریال تعیین گردیده است .

محمودیان ضمن تقدیر از همه خیرین و یاوران سلامت به ویژه خانواده مرحوم موسوی افزود : با هماهنگی انجام شده ، مقرر گردید این خانواده محترم قسمتی از کمبودهای اداری رفاهی این مجموعه را نیز تأمین کنند .

مدیرعامل مجمع خیرین کرمانشاه خاطرنشان ساخت : این مرکز بهداشتی در منطقه پرجمعیت شهرک آبادانی مسکن کرمانشاه واقع شده و با اطلاع رسانی به مردم منطقه و اهالی ، خدمت جهت رفع نیازهای درمانی مردم را آغاز نموده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *