بخش سوختگی بیمارستان حکیم شهرستان نیشابور با حمایت خیرین سلامت این شهرستان ساخته و پس از مراسم افتتاح در پایان سال 1391 مورد بهره برداری قرار گرفت .

بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت ، آقای دکتر درودی مدیرعامل مجمع شهرستان نیشابور اعلام کرد : با همت خیرین سلامت شهرستان و مشارکت دانشکده علوم پزشکی و با تغییر کاربری در بخشی از بیمارستان حکیم ، 3 اطاق ایزوله برای بیماران سوختگی ساخته و تجیهز شد .

وی افزود : این سه اطاق دارای 3 تخت با تجهیزات کامل و اطاق ریکاوری مجهز به مانیتور و آی سی یو می باشد .

وی با تقدیر از همه خیرین اضافه کرد : این طرح مبلغ ششصد میلیون ریال هزینه در برداشته که توسط خیرین تأمین شده است .

وی همچنین ادامه داد : توسعه اورژانس بیمارستان 22 بهمن و بخش شیمی درمانی و بخش های داخلی این بیمارستان در چهارطبقه و زیربنای 1600 متر مربع در اواخر سال 91 آغاز شد .

وی ادامه داد : این طرح در حال حاضر با 20 درصد پیشرفت تا سقف طبقه سوم انجام شده و تاکنون مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون ریال توسط دانشکده و مبلغ یک میلیارد ریال توسط خیرین هزینه شده است .

دکتر درودی افزود : همچنین خیرین سلامت این شهرستان دو خانه بهداشت دولت آباد و ده شیخ هر کدام به متراژ 65 مترمربع و با هزینه تقریبی 500 میلیون ریال احداث و جهت رفع نیاز درمانی مردم به دانشکده علوم پزشکی واگذار نموده اند .

برای همه نیکوکاران و خیراندیشان به ویژه یاوران خدمت در این عرصه مقدس آرزوی سلامتی داشته و از خالق نیکی ها برایشان پاداشی فزونتر خواستاریم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *