هیئت مدیره مجمع خيرين سلامت استان همدان جداگانه با معاون سياسی امنيتی استانداری همدان و مدير کل كميته امداد حضرت امام (ره) ملاقات كردند.

هیئت مدیره مجمع خيرين سلامت استان همدان روز يكشنبه، 22/2/92 در محل اداره كل كميته امداد حضرت امام (ره) حضور يافته و با آقاي ابراهيمی، مدير كل كميته امداد ملاقات كردند. در اين نشست ابتدا آقاي فرجی گزارشی از فعاليت های مجمع خيرين سلامت استان همدان و حوزه فعاليت آن و كارهای انجام شده در يك سال گذشته و هماهنگی با كميته امداد جهت خدمت رسانی به محرومان و يكپارچه نمودن آن بيان كرد.

در اين ديدار آقاي ابراهيمی ضمن تشكر از حضور اعضاء مجمع خيرين سلامت استان همدان و مسئولان آن نظر خود را درباره هماهنگی بين كميته امداد و مجمع خيرين جهت پيشبرد كمك بيماران سخت درمان و جمع آوری كمك های خيرين بيان نمود. وی با بيان اينكه كميته امداد استان در جهت بيمه نمودن 10000 نفر از خانواده های مددجويان اقدام نموده و تا دو ميليون تومان بصورت قرض الحسنه به بيماران كمك می نمايد، ایجاد بانك اطلاعاتی از بيماران استان را هدف اساسی بين كميته امداد و مجمع خيرين سلامت برشمرد.

 

روز پنجشنبه دوم خرداد 1392، اعضاء و مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان همدان در دفتر معاون سياسی و امنيتی استانداری حضور يافته و با وی ملاقات کردند. در اين نشست ابتدا آقاي دكتر محمد صادق صبا گزارشی كامل از اهداف مجمع و كارهای انجام شده آن را ارائه داد. وی جهت جمع آوري كمك های مالی و استفاده از ظرفيت ادارات مطالبی ذکر نمود. مدير عامل همدان با معرفي اعضاء ستادی مجمع خیرین این استان كه بصورت داوطلبانه فعاليت می نمايد، جهت حمايت و كمك به بيماران سخت درمان و خيرين استان كه در راستای ساخت مراكز آموزشی، درمانی سرمايه گذاری نموده اند، تقدير نموده و توضيحاتی ارائه داد.

آقاي قاسمی فرزاد، معاون سياسي امنيتي استانداری همدان با تشكر از اعضاء حاضر در جلسه و ايثار آنان و خيرين كه با سرمايه مادی و معنوی خويش، سلامت جامعه را ياري مي كنند، از آنها قدر دانی بعمل آورد. وی از تجربيات خود در استان های ديگر و رابطه با خيرين امر سلامت نكاتی را بيان نمود. ايشان با رهنمود هایی در امر جمع آوری كمك های خيرين و ارائه پيشنهاداتی در جهت شناسایی خيرين همدانی مقيم تهران، راهكارهایی ارائه نمود.

 

گزارش: سید علی اصغر جمالیان – روابط عمومی مجمع خیرین سلامت همدان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *