در پی استقبال بی نظیر جمعی از مسئولین و خیرین و دلسوزان شهرستان ملایر به جهت رفع نیازهای سلامت و بهداشتی و پیگیری های به عمل آمده با دعوت از افراد معتمد ، خیر و مسئول ، اولین نشست خیرین سلامت شهرستان ملایر برگزار شد .
بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان همدان این جلسه در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان ملایر با حضور نمایندگان ، امام جمعه ، فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت شهرستان و تنی چند از خیرین و پزشکان تشکیل شد .
بنا بر همین گزارش ابتدا دکتر غلامعلیان ، مدیر شبکه بهداشت ملایر ضمن خیر مقدم گزارشی از چگونگی تشکیل این جلسه را بازگو کرد و از دلسوزی کلیه حضار نسبت به مسائل درمانی و بهداشتی جامعه تشکر کرد .
در ادامه دکتر صبا ، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان گزارشی از تشکیل مجمع خیرین سلامت در کشور و همدان را ارائه داد و پیرامون اهداف آن صحبت و از اقدامات خیرین عزیز و مسئولین در مدت فعالیت مجمع در استان تقدیر و تشکر به عمل آورد .
سپس هریک از مسئولین ، خیرین و پزشکان حاضر در جلسه طی سخنانی با تأیید به اهمیت موضوع سلامت ، بر هر چه بیشتر و بهتر انجام شدن این امر خیر تأکید کردند .

در پایان مراسم ، رأی گیری با حضور ناظران انجام گردید و افراد ذیل با تعیین هیئت مدیره انتخاب شدند .

آقایان عبدی نماینده فرماندار ، دکتر آذر همایون رئیس شورا ، دکتر ترکاشوند نائب رئیس ، دکتر غلامعلیان دبیر اجرایی و بهروز رحیمی بعنوان خزانه دار با اکثریت آراء انتخاب شدند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *