بنا بر گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت استان همدان ، پنجمین همایش مشترک انجمن های خیریه در امر سلامت به میزبانی انجمن حمایت از بیماران تالاسمی در سالن اجتماعات بیمارستان بعثت همدان با حضور اعضا تشکیل شد.

این همایش که در تاریخ 91/9/9 برگزار شد ، هر یک از سخنرانان و نمایندگان دستگاه های مختلف سلامت محور بود که دیدگاه های خود را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش مشکلات موجود در دریافت خون ، نداشتن مکان مناسب برای رفاه حال بیماران تالاسمی ، وضعیت موجود پمپ درمان ، آگاهی نداشتن جامعه نسبت به بیماران تالاسمی ، عدم اطلاع رسانی انجمن ها ، پایین بودن نرخ رشد خدمات برای بیماران هموفیلی و مشکلات بیمه های بیماران از جمله محورهای سخنرانان یان جلسه بود.

در پایان این جلسه ، مجمع خیرین سلامت همدان و گروه محک این استان با مشارکت یکدیگر ، تهیه دو دستگاه پمپ برای بیماران و تعین مکان برای بیماران تالاسمی و تسریع در امر خون رسانی برای بیماران را جزء تعهدات خود به عنوان مصوبه جلسه ثبت گردید.

سخنرانان این جلسه آقایان دکتر اصفهانی ، نماینده انجمن حمایت از بیماران تالامسی ، دکتر محمد صادق صبا از مجمع خیرین سلامت ، آقای صنوبری ، نماینده بیماران هموفیلی ، آقای انجمنیان ، نماینده محک ، آقای حسینی نماینده ورزش استان ، آقای نماینده و خانم شیرانی ، نماینده انجمن تالاسمی و آقای خدایاری بودند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *