بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان همدان ، چهارمین جلسه انجمن های خیرین سلامت شهرستان همدان در محل دفتر این مجمع در همدان در تاریخ 25/8/91 برگزار شد.
بنا بر همین گزارش در این نشست ابتدا آقای دکتر صبا ، مدیر عامل مجمع خیرین استان ضمن خیر مقدم ، گزارشی از برگزاری جلسات گذشته را عنوان کرد و ظرفیت شکل گیری و یکپارچه سازی خدمات رسانی به مددجویان و لزوم تشکیل شاخه هایی از دفتر مجمع در بیمارستان بعثت همدان را تاکید کرد.
در ادامه آقای یوسف محمدی ، نماینده انجمن حمایت از بیماران تالاسمی ، از شکل گیری انجمن و حمایت از بیماران تالاسمی را عنوان کرد و تقاضا کرد تا تربیت بدنی استان یکی از سالن های ورزشی زیر مجموعه خود را در هفته روزها و ساعات معینی جهت ادامه درمان در اختیار بیماران تالاسمی قرار دهد.
آقای قائدی ، نماینده شورای هماهنگی استان همدان ضمن ارائه گزارش از فعالیت های خویش خواستار همکاری بیشتر سازمان های سلامت محور با مجمع خیرین سلامت شد.
سرکار خانم بختیاریان ، نماینده شواری هماهنگی تشکل ها از دیگر سخنرانان این جلسه ، در خصوص تقویم سلامت و نام گزاری روزهای خاص برای بیماران و آقای رحمانی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران PKU ضمن تشکر ، نکته نظرات خویش را در مورد مجمع خیرین سلامت ابراز داشتند.
و بیان مختصر فعالیت های انجام شده را بعرض حاضرین در جلسه رسانیده ایشان پیشنهاد نمودند برای بیماران تالاسمی از تربیت بدنی استان درخواست شود تا یکی از سالنهای ورزشی را در ساعاتی از هفته در اختیار این بیماران قرار دهند نامبرده از مشکلات بیماران در تامین هزینه درمان مطالبی را بیان نموده.
سخنران بعدی جلسه آقای قائدی نماینده شورای هماهنگی استان همدان محور سخنان خویش را در شکل گیری و اطلاع رسانی به جامعه و معرفی مجامع خیرین متمرکز کرد و از انجمن ها خواست تا درباره معرفی اهداف خویش بیشتر به نیازمندان اطلاع رسانی شود.
دیگر سخنرانان جلسه سرکار خانم بختیاریان شورای هماهنگی تشکل ها در خصوص تقویم سلامت و نام گذاری روز های خاص را برای بیماران و آقای رحمانی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران  Pku نکته نظرات خویش را در مورد مجمع خیرین ابرازداشت  جلسه در ساعت 10 صبح با ذکرصلوات و قرائت  مصوبات جلسه به پایان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *