طی ماه جاری دو قطعه ملک یکی مسکونی و دیگری اداری توسط مجمع خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهداء شد .
مطلب فوق را آقای سیدرضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در جلسه هفتگی اعلام کرد.
بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت ، در این جلسه که چندی از مدیران استان ها حضور داشتند ، آقای نیری مشاور وزیر بهداشت با تقدیر از همه مردم خوب و خیرین گفت : یک قطعه زمین به مساحت 1947 مترمربع واقع در سه راه سیلو شهر کرمانشاه با همت و تلاش مجمع خیرین سلامت بنام دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گردید .
وی اضافه کرد : این ملک و ساختمان قدیمی که متعلق به شهرداری کرمانشاه بود پس از تخریب به دلیل عدم کاربری بلااستفاده مانده بود ؛ با پیگیری مجمع و با جدیت شهرداری و شورای شهر کرمانشاه ، این ملک جهت ساخت مرکز بهداشتی درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفت .
نیری افزود : ارزش تقریبی این ملک بالغ بر 23 میلیارد تومان می باشد که جا دارد از همه عزیزان و مسئولین شهر کرمانشاه بویژه شهرداری ، فرمانداری ، شورای شهر و مجمع خیرین سلامت استان تشکر کنم .
مشاور وزیر بهداشت خاطر نشان ساخت : با یاری خدا و با همت خیرین ، بزودی مجوزهای لازم کسب و با همت خیرین ، یک مرکز بهداشتی درمانی جهت استفاده مردم منطقه احداث خواهد شد .
دبیرکل مجمع خیرین سلامت در این جلسه گفت : خانم نیکوکاری نیز با الگو گرفتن از خانم فاطمه زهرا (س) با ایثار مال خود در عرصه سلامت نامی ماندگار بر جای گذاشت .
وی در ادامه با تقدیر از این بانوی نیکوکار تأکید کرد : خانم اقدس نیکورزم ، ملک مسکونی خود با مساحت 350 مترمربع به ارزش تقریبی بالغ بر یک میلیارد تومان را با وساطت مجمع خیرین سلامت جهت ایجاد مرکز درمانی شهری ، بنام دانشگاه علوم پزشکی کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *