مدیرعامل خیرین تامین سلامت فارس گفت: حضور بانوان در فعالیت‌های خیرخواهانه به‌ویژه اهدای کمک در احداث، تجهیز و دیگر کارهای خیر مرتبط با سلامت 40 درصد بوده است.
علی‌اکبر رامجردی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهم ریالی اهدایی بانوان فارس در فعالیت‌های خیرخواهانه ده‌ها میلیارد تومان بوده بانوان چون خانم ها سیمین‌دخت مدرسی، زهرا سعادت، نزاکت امتیاز، زهرا و ناهید جوکار در این عرصه فعال بوده اند .

رامجردی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین تامین سلامت فارس همگام با دیگر سازمان‌های مردم‌نهاد برای هرگونه همکاری با افراد خیر که در مورد احداث و تجهیز بیمارستان، درمانگاه و دیگر مراکز اقدام کننده، آماده است.
وی تصریح کرد: تاکنون بسیاری از خیران به‌ویژه بانوان خیر در کارهای خیر با این مجمع همکاری کرده اند .
سیمین‌دخت مدرسی بانوی 68 ساله خیر وارث مرحوم منوچهر مدرسی برادر وی که تاکنون کمک های زیادی  در راستای تجهیز و احداث بیمارستان مادر وکودک غدیرکمک کرده است نیز در این نشست گفت: شرکت در امر خیر سرمشق و طراحی برای آخرت است و خداوند آن را در کار خیر بی‌مزد و پاداش نمی‌گذارد.
مدرسی بیان داشت: یکی از راه‌های خیری که خداوند در کار خیر سر راهم قرار داده پیدا شدن چاه نفت در زمینی که در سروستان دارم، بوده است.
وی اضافه کرد: با فروش این زمین به شرکت نفت وجوه دریافتی را در راه کمک به محرومان و نیازمندان به‌ویژه احداث بیمارستان و درمانگاه و دیگر مراکز بهداشتی قرار می‌دهم.
این بانوی خیر ابراز داشت: به دیگر خیران توصیه می‌کنم که اموال خود را در راه کمک به نیازمندان قرار دهند تا اجر و پاداش اخروی را از خداوند بگیرند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *