صبح روز پنج شنبه مورخ 24 فروردین 1391 کلنگ احداث یک پایگاه بهداشتی در کوی آزادگان دزفول به زمین زده شد .
مطلب فوق را مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول عنوان کرد. بنا به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت وی گفت : در این مراسم که با حضور مسئولین ، امام جمعه ، رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی ، اعضای شورای شهر و تنی چند از خیرین و آقای دکتر نراقی مدیرکل سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید ، ابتدا خانم دکتر توکلی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی طی سخنان کوتاهی ، ضرورت و نیاز منطقه کوی آزادگان به یک پایگاه بهداشتی را توضیح داد و گفت : با احداث و راه اندازی این پایگاه مشکلات مردم این منطقه تا حدودی حل خواهد شد .
این گزارش می افزاید حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدمحمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول و رئیس هیئت امنای مجمع خیرین سلامت دزفول طی سخنانی از اقدام خیرخواهانه و خوب بانی این محل ، آقای حاج حسین اسدی نیا و خانواده ایشان تشکر کرد .
وی اهمیت کار خیر و حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت : در اسلام نسبت به رسیدگی و خدمت به مردم تاکید فراوان شده و این کار از ثواب خاصی برخوردار است .
وی همچنین از حضور و همکاری شورای شهر در تهیه زمین و مجمع خیرین سلامت و مسئولین دانشکده علوم پزشکی در به ثمر رساندن این امر خیر ، تقدیر به عمل آورد .
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت : این پایگاه بهداشتی در زمینی به مساحت 550 متر با 600 متر  زیربنا در دو طبقه احداث خواهد شد .
شایان ذکر است هزینه احداث این مرکز به مبلغ 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال را آقای حاج حسین اسدی نیا به همراه اعضاء خانواده ، تقبل نموده است .
اضافه می شود این پایگاه پس از اتمام و راه اندازی ، بنام بانی این مرکز آقای حسین اسدی نیا نامگذاری خواهد شد .
قابل گفتن است مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول فعالیت خود را رسماً از تیرماه سال 1390 با همکاری تنگاتنگ دانشکده علوم پزشکی این شهرستان آغاز نموده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *