مطلب فوق را آقای عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد .
بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات مجمع خیرین سلامت کشور آقای قادری اضافه کرد : به منظور گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس در ایام الله باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی ، قریب 5000 مترمربع فضاهای فیزیکی احداثی از پروژه های در دست ساخت با هزینه ی نزدیک به 11 میلیارد ریال ، آماده بهره برداری می باشد .

بنابر همین گزارش آقای قادری گفت : این خانه های بهداشت در دهه فجر تکمیل و با تجهیز وسایل درمانی ، آماده بهره برداری و تحویل دانشگاه خواهد شد .
وی اضافه کرد : بالغ بر نیمی از این هزینه ها توسط خیرین عرصه سلامت تامین و پرداخت شده است .
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان افزود : این خانه های بهداشت در روستای توابع شهرستانهای لردگان ، کیار ، اردل و شهرکرد می باشد .
قادری خاطرنشان ساخت : علاوه بر آن تعداد 12 خانه بهداشت ، خانه پزشک ، خانه سرایداری و کارکنان و مرکز تسهیلات زایمانی ، آموزشگاه بهورزی ، مرکز بهداشتی درمانی و مرکز فوریتهای پزشکی در قالب 3 پروژه بزرگ در حال ساخت می باشد که براساس تعهدات خیرین ، در این دهه جهت تکمیل و تجهیز وسایل درمانی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد .
وی ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین ، مردم ، دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه قرب کوثر و کسانیکه در این عرصه کمک نمودند خواستار مشارکت هرچه بیشتر در تامین سلامت جامعه و مردم شد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *