یک مرکز بهداشتی درمانی در دهستان راک توابع شهر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه مورخ 7/10/90 افتتاح شد .بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات مجمع خیرین سلامت در آستانـه سالروز میلاد خجسـته امام مـوسی کاظـم (ع) طـی مراسمـی این مرکز بهداشتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

براساس همین گزارش در این مراسم که امام جمعه ، سیدناصر رضایی فرماندار شهرستان کهگیلویه ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، جمعی از اهالی و تنی چند از مسئولین و خانم دکتر زهره متین زاده خیر این پروژه و آقای اسماعیل غنیان معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت حضور داشتند افتتاح شد .

در این مراسم سیدحسام الدین نبوی زاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گزارشی از فعالیتهای مجمع ارائه و ضمن تقدیر از خیرین خواستار مشارکت در رفع نیازهای منطقه شد .

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهر دهدشت درمورد کار خیر و جایگاه رفیع آن از منظر قرآن و ائمه معصومین سخنانی ایراد و از همه خیرین بویژه خانم دکتر متین زاده تشکر کرد .

آقای اسماعیل غنیان معاون امور استانهای مجمع در این مراسم ضمن ابلاغ پیام آقای نیری دبیرکل مجمع گفت : این سومین مرکز بهداشتی است که طی یک ماه گذشته توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی در این استان احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت اضافه کرد : ساخت این مرکز درمانی بیانگر تاثیر مثبت مشارکت مردم و خیرین در امور کشور است و جا دارد از همت مناسب و خوب سرکار خانم دکتر خلیلی متین زاده تشکر کنیم .

قابل ذکر است : استاندار محترم استان کهکیلویه و بویراحمد به محض اطلاع از حضور خیر مربوطه در استان شخصاً در محل اقامت ایشان حاضر شده ضمن ارج نهادن به اینگونه امور گفت : من به عنوان نماینده مردم استان با عرض خیرمقدم از اقدام شایسته و خیر شما تشکر می کنم .

شایان گفتن است این مرکز بهداشتی در زمینی به مساحت 2000 مترمربع با زیربنای 342 متر با مشارکت و همت خیرین مجمع خیرین سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج احداث تجهیز و به بهره برداری رسید .

اضافه می شود سرکار خانم دکتر زهرا خلیلی متین زاده مبلغ 700 میلیون ریال در این پروژه کمک و مشارکت داشت .

این مرکز دارای بخشهای تزریقات و پانسمان ، آزمایشگاه ، مراقبتهای بهداشتی و تنظیم خانواده ، مامایی ، داروخانه و خدمات داندانپزشکی می باشد .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *