گزارش بازدیدپروژه های در دست اجرای خیرساز

 

درمورخه 1396/2/13 پیشرفت پروژه های خیرساز بیمارستان توحید سنندج شامل ساختمان دیالیز جدیدالاحداث با زیربنای 800مترمربع تأمین مالی شده توسط خیر محترم جناب آقای مهندس داود مهرعلیان با  امکان پذیرش هم زمان 80 تخت دیالیز مورد بازدید قرار گرفت . این پروژه که بعنوان اولین پروژه طراحی شده کوبیاکس (سقف بتنی یک پارچه دال مسطح) با این سطح در منطقه می باشد در حال حاضر پوشش سقف کامل گردیده . با مساعد شدن فصل، عملیات اجرایی آغاز شده است پیش بینی می شود تا پایان سالجاری پروژه آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مضافاً درحال حاضر پروژه خیرساز احداث همراه سرای بیمارستان مذکور با زیربنای 350 مترمربع در جوار ساختمان همراه سرای فعلی با تامین مالی خانواده محترم حاج زین الدین قاسمی در دست اجرا می باشد با تکمیل عملیات اجرایی این پروژه نیاز مرکز رادیوتراپی  و مرکز غربالگری کانسر استان و بیماران مرکز مذکور به اسکان بطور کامل مرتفع خواهد شد.

شایان ذکر است که علاوه بر سرویس دهی به شهروندان استان کردستان سایر بیماران نیازمند ارجاعی از استانهای دیگر نیز در این مرکز پذیرش و از خدمات آن بهره مند می گردند.

مجمع خیرین سلامت استان از خیرین محترم فوق الذکر تقدیر و تشکر نموده و برای آنان بابت این باقیات الصالحات از درگاه حضرت حق طلب حسن ثواب و عافیت و عاقبت بخیری نموده و از سایر نیکوکاران انساندوستانه استان تمنا می نمایم در جهت ارتقاء امکانات بهداشتی درمانی استان این مجمع را با هر میزان کمکی که در اختیار ودر نظر دارند یاری فرمایند شماره کارتهای مجازی مجمع غیرقابل برداشت این مجمع نزد بانک صادرات به شماره 6037691990143109 و بانک رفاه 5894631890823330 جهت واریز خیرات عزیزان تقدیم حضور می گردد.

                               روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کردستان 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *