جلسه هم اندیشی دبیر کل مجمع خیرین سلامت، معاونان و مدیران عامل مجمع خیرین سلامت استان ها و شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور ، سید رضا نیری در مراسم گردهمایی و هم اندیشی مدیران عامل مجمع خیرین سلامت استانها و شهرستانهای کشور که به منظور ارائه راهکارها برای پیشبرد اهداف مجمع خیرین سلامت و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این نهاد مردمی برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت ما در این برهه از زمان مسئولیت سنگینی است.
وی افزود:همه باید شکر گذار نعمات خداوند باشیم و تلاش کنیم در راه کاهش دردهای مردم و اقشار نیازمند و کم برخوردار در حوزه بهداشت  درمان گام برداریم.
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این جلسات قطعا در راستای خدمت رسانی بهتر به همنوعان برگزار می شود، گفت: این جلسات در راستای کسب رضای خداوند و خدمت بهتر است
وی با بیان اینکه باید از تجربیات گشته برای خدمت بهتر استفاده کنیم، عنوان کرد: خدمت رسانی و کمک به همنوعان باید ادامه پیدا کند و خستگی در مسیر خدمت رسانی وجود ندارد.
وی با اشاره به شراط کنونی در جهان و کشورهای منطقه و شعار استکبار در راستای حقوق بشر گفت: جنگ بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته و هرچه علم پیشرفت می کند شاهد اتفاقات شومی در دنیا هستیم و کسانی بر دنیا مسلط شده اند که بویی از انساینت نبرده اند.
در این جلسه که با حضور معاونان مجمع برگزار شدمدیران عامل استانها و شهرستانهای مجمع خیرین در مورد اقدامات خود رد سال جاری توضیحاتی ارائه کردند .
همچنین در مورد برخی از مشکلات و قوانینی که موجب کندی خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان می شود بحث و تبادل نظر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *