افتـتاح اولین پایـگاه فوریت های پزشـکی  روستایی استان کردستان

 

طی مراسمی در هشتمین روز از سی و هشتمین سالگرد دهه مبارک فجر اولین پایگاه فوریت های پزشکی روستایی استان کردستان در منطقه دلبران قروه به بهره برداری رسید.

 

در مراسم افتتاحیه امام جمعه ، مدیران و مسئولین منطقه و مدیر فوریت های پزشکی استان حضور داشتند.

پروژه پایگاه فوریت های پزشکی دلبران قروه با هزینه 700 میلیون ریال توسط خیرین محترم خانواده آقای الله وردی منتشلو به نیت مرحومه زهرا منتشلو تأمین گردیده و شامل 88 متر زیربنا و پارکینگ، آمبولانس، اتاق های محل کار، استراحت پرسنل ، آبدارخانه ، سالن انتظار و سرویس های بهداشتی و حمام می باشد.

در این مراسم علاوه برمدیر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان قروه و مسئولین محلی، رئیس فوریت های پزشکی استان نیز حضور داشتند.

آمبولانس و تجهیزات و امکانات مورد نیاز با هزینه 2 میلیارد ریال توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کردستان تأمین گردیده است.

لازم به ذکر است که منطقه مذکور یکی از حادثه خیرترین مناطق استان می باشد که با ایجاد این امکانات انشاء ا… شاهد کاهش تلفات جاده ایی در مسیر مذکور باشیم.

شایان ذکر است که عملیات اجرای این پروژه در تاریخ 1395/6/1 شروع و طی مدت شش ماه به پایان رسید.

مجمع خیرین سلامت استان کردستان از بابت این اقدام خیرخواهانه از خیرین تأمین کننده مالی، مجریان و همه عزیزانی که سبب این باقیات الصالحات گردیدند تشکر و قدردانی نموده و برای همه عزیزان از خداوندمنان طلب اجر و ثواب و عاقبت به خیّری می نماییم.

 

روابـط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کردستان

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *