افتتاح همراه سرای مرکز پزشکی بعثت سنندج

همزمان با سی وهشتمین سالگرد  دهه مبارک فجر در مورخه 1395/11/21 ساختمان همراه سرای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج افتتاح گردید.

 

به گزارش مجمع خیرین سلامت کردستان ، در این مراسم که با حضور معاونین درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رئیس مرکز پزشکی بعثت سنندج، ، مدیر عامل مجمع خیرین استان و جمعی از خیرین نیکوکار برگزار شد، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان اعلام کرد: هزینه این پروژه توسط دو تن از خیرین ارجمند فرهنگی بنام های خانم نادیا وزیری و آقای جمیل شاه جانی تقبل گردید ه و شرکت حسام راه سنندج اجرای آن را برعهده داشته است .

مهدی علی مسیمر افزود: این ساختمان با متراژ 252 متر مربع و صرف هزینه سه میلیارد ریال شامل هفت اتاق و شانزده  تخت جهت اسکان همراهان بیماران صعب العلاج ، انکولوژی و مادران سخت درمان می باشد.

وی اظهار داشت: کلیه اتاقها دارای امکانات مناسب، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند .

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان عنوان کرد: این ساختمان دارای یک اتاق ویژه جهت اسکان مادر ان باردار (های ریسک )می باشد و همچنین احداث دو طبقه فوقانی نیز برای آن پیش بینی شده است .

مسیمر گفت: این همراه سرا به بهترین نحو ممکن با صرف  پانصد میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی کزدستان تجهیز شده و علاوه بر امکانات زیستی از وسایل جانبی مانند ماشین لباسشویی، آبدارخانه و … برخوردار می باشند.

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرین نیکوکار، مسئولین بیمارستان و تمامی کسانی که در راه اندازی این پروژه سهیم بودند، از حاضرین تقاضا نمود که بعنوان سفیر مجمع خیرین سلامت ، شهروندان را به مشارکت و همکاری با مجمع در جهت رفع مشکلات نیازمندان واقشار آسیب پذیر حوزه سلامت استان تشویق نمایند.

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کردستان 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *