حاج سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دکتر غلامرضا اصغری

رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، سید رضا نیری چهارشنبه سیزدهم بهمن و در حاشیه حضور خود پیش از برگزاری مراسم تجلیل از خیریه‌های درمانی استان اصفهان، با حضور در ستاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با رئیس دانشگاه دیدار کرد.

این دیدار با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور رئیس دانشگاه در امور خیرین و جمعی از اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت  محمد طاهری جبلی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت  برگزار و در خصوص مشارکت خیرین محترم استان در پروژه های بهداشتی و درمانی بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار دبیر کل مجمع خیرین سلامت با اشاره به اقدامات خیرین در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی اظهار داشت: خیرین سلامت نقش زیادی در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی دارند.

وی افزود: هر وقت از مردم برای انجام کاری دعوت شده مردم با تمام وجود برای مشارکت در کار پیشقدم شده و کار به خوبی پیش رفته است.

دبیر کل مجمع خیرین با شاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای تشکیل مجمع خیرین در کشور بیان کرد: مردم بیش از 4 هزار میلارد تومان به نحو مختلف به این مجموعه کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت در حال حاضر در تمام استانهای کشور دارای دفتر بوده و در مجموع در بیش از 220 شهر کشور دفاتر مجمع خیرین سلامت راه اندازی شده است.

 

دبیر کل مجمع خیرین سلامت همچنین در زمان حضور خود در استان اصفهان با آیت الله یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه این شهر دیدار و ایشان را در جریان اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین سلامت کشور قرار داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *