بـازدید رئیس و مسئولین دانشـگاه علوم پزشـکی  کردستان از بیـمارستان سینا کامیاران

 

 بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان رئیس دانشگاه به همراه معاونین درمان، بهداشت و مدیران روابط عمومی و حراست در مورخ 1395/10/25از بیمارستان سینا کامیاران بازدید کردند.

 

دکتر سیامک واحدی و همراهان طی جلسه ای که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، رئیس بیمارستان، رئیس مرکز بهداشت برگزار شد پس از استماع گزارشات ارائه شده از نزدیک در جریان وضعیت بهداشت و درمان ا ین شهرستان قرار گرفتند. رئیس دانشگاه ضمن بازدید از بخش های بیمارستانی و استماع گزارشات مسئولین رضایتمندی خود را از وضعیت اورژانس(115) اعلام نموده و با پزشکان و متخصین و همکاران از نزدیک صحبت و در جریان وضعیت موجود قرار گرفتند.

لازم بذکر است که توسط خیرین سلامت در شهرستان کامیاران پروژه های احداث دیالیز ، ساختمان اداری بیمارستان سینا، احداث مرکز بهداشتی درمانی خامسان ، پایگاه فوریتهای پزشکی(115)، خانه های بهداشت روستاهای کاشتر و آهنگران و تعمیر و توسعه خانه بهداشت طاینه، آزمایشگاه مرکز روستایی کوله ساره، واگذاری مقادیر متنابهی زمین محل احداث    پروژه های بهداشتی درمانی و اهداء تجهیزات و ملزومات پزشکی و غیرپزشکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان یاریگر مجمع خیرین سلامت بوده اند که از این باقیات الصالحات آنان تقدیر و تشکر میشود.

 

روابـط عمومی مجمع خیرین سلامت کردستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *