کمک های شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی در بازدید جمعی از خیرین از ایستگاه های ارایه خدمات امدادی جمعیت هلال احمر مشهد اهدا شد.
 
به گزارش روابط عمومی شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی، در پی اعلام نیازهای دارویی و بهداشتی هلال احمر استان، همزمان با روز ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) جمعی از بانوان خیر استان از ایستگاههای خدمات رسانی به زائران پیاده در محورهای ورودی شهر مشهد بازدید کردند و بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز در ایستگاهها را تامین و اهدا نمودند.
 
در این بازدید معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر مشهد با تاکید بر گستردگی فعالیت های این جمعیت در حوزه های مختلف، اظهار کرد: ورود خیرین در فعالیتهای جمعیت هلال احمر استان و به ویژه مشهد، آثار بسیار مثبتی در پیشبرد اهداف این تشکل مردمی داشته است.
 
«حسن پرکار» با اشاره به داوطلبانه بودن همه فعالیت های جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: خوشبختانه حامیان مالی، با ورود به حوزه های مختلف این فعالیت ها به ویژه تامین تجهیزات و دارو بسیار شاخص عمل کرده اند.
 
وی با تاکید بر اهمیت هماهنگی میان دستگاه های اجرایی خدمات رسان بر زایران پیاده حرم مطهر رضوی، گفت: ساماندهی دقیق در رسیدگی و امور مربوطه این مهم، باید به عنوان ضرورت به جد پیگیری شود.
 
پرکار خاطرنشان کرد: هم اکنون در بحث خدمات رسانی به زائران پیاده، عمده خیرین اقدام به توزیع اقلام خوراکی و غذا می کنند، در صورتی که نیاز بیشتر این حوزه هم اکنون در بخش درمان و تهیه اقلام دارویی برای زائران است.
 
رییس شورای مشارکت های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی نیز در این بازدید، خواستار ایجاد راهکارهایی برای آشنایی خیرین با نیازهای جمعیت هلال احمر و ایجاد شیوه های جدیدی برای رفع نیازهای این تشکل مردمی شد.
 
«آرزو حیدریان» با بیان اینکه حجم گسترده خدمات جمعیت هلال احمر با توجه به امکانات بسیار محدود جای تقدیر دارد، تصریح کرد: این تشکل در حوزه های مختلفی می تواند مشکل گشا باشد و در دایره وسیعی به پوشش نیازهای مردمی بپردازد.
 
وی با تاکید بر ضرورت همکاری هدفمند دو تشکل مجمع خیرین سلامت و جمعیت هلال احمر استان، اظهار امیدواری کرد: این همکاری همه جانبه، منجر به ایجاد تعاملی کارآمد در توسعه سلامت استان و به ویژه شهر مشهد شود.
 
حیدریان بر لزوم ارایه فهرست کارشناسی اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به زایران پیاده حرم مطهر رضوی به مجمع خیرین سلامت استان تاکید و خاطر نشان کرد: این مجمع در نظر دارد برای سال آینده کانکس هایی را برای ارایه خدمات درمانی و اقلام دارویی به زایران پیاده دایر و تجهیز نماید.
 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *