ديدار استاندار  با معاون مشاركتهاي مردمي مجمع خيرين سلامت كشور

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از کمک 10 میلیارد تومانی خیرین سلامت برای تکمیل فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور سید محمد طباطبایی در دیدار با زمانی قمی استاندار استان مرکزی که با حضور دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی و ابدال مدیر عامل مجمع خیرین سلامت اراک برگزارشد با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط مجمع خیرین سلامت کشور و استان مرکزی، اظهار داشت: خیرین سلامت مبلغ 10 میلیارد تومان از هزینه تکمیل فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک را متقبل شدند.

وی افزود: 97 تختخوابی که در فاز دوم این بیمارستان مد نظر است تا شش ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه در مورد بهره برداری از پروژه‌های انتظار داریم استاندار محترم عنایت لازم را داشته باشند، عنوان کرد: 111 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان نیز با همکاری و مشارکت استانداری، وزارت بهداشت و مجمع خیرین سلامت در شهرستان‌های استان مرکزی عملیاتی می‌شود.

 زمانی قمی استاندار استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات مجمع خیرین سلامت در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی و ابلاغ سلام خود به دبیر کل مجمع خیرین سلامت حاج آقا نیری، عنوان کرد: حاج آقا نیری از پیشکسوتان انقلاب اسلامی هستند که  سوابق ایشان سبب شد که مردم با توجه  به جایگاه اجتماعی ایشان در موضوع بهداشت و درمان و این اقدامات عام المنفعه مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی با تقدیر از خیرین سلامت در مورد تقبل هزینه احداث و تکمیل فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک  افزود: تمام تلاش خود را در مورد تکمیل 111 پروژه بهداشتی و درمانی به کار می گیرم.

همچنین در  سفر معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت به استان مرکزی از فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بازدید و از تجهیزات اهدایی به میزان ۲۰۰ میلیون که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی و مدیر عامل مجمع خیرین اراک نیز حضور داشتند رونمایی و تحویل بیمارستان آیت الله خوانساری شد.

همچنین از تعدادی از خیرین عرصه سلامت مرکزی تقدیر به عمل آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *