افتتاح پایگاه ‌اورژانس‌ جاده‌ای روستای خلیلی به همت خیرین سلامت گراش

🔸دوشنبه، پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ همزمان با آغاز هفته دولت با حضور دکتر رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و هیات همراه، محمود طاهرزاده، فرماندار شهرستان گراش، پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای خلیلی افتتاح شد.
🔸پایگاه اورژانس خلیلی با تلاش حاج خلیل غلامی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش ساخته شده است که چهارم تیرماه ۱۴۰۳ ساخت آن به پایان رسید؛ کار خود را جهت خدمات‌رسانی به مردم شریف این روستا آغاز کرده بود و امروز با حضور مسئولین افتتاح شد.
🔸اورژانس خلیلی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی شده بود و طی تفاهم‌نامه‌ای از سوی خیرین با دانشکده علوم پزشکی ساخت این پایگاه با خیرین و تجهیز آن با دانشکده گراش بود.
🔸این پایگاه به همت دو تن از خیرین گراشی و پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان بابت انشعاب برق و سیم‌کشی و پایه که از سوی مجمع خیرین سلامت پرداخت شده است، در زمینی به مساحت ۵۷۱ مترمربع و با زیربنای ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان ساخته شده است.
🔸با راه‌اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای خلیلی به کد ۹۵۵ و استقرار نیروهای اورژانس و آمبولانس در این پایگاه، مردم روستای خلیلی و اطراف آن از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.
🔸از ۲ میلیارد اعتبار این پروژه مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان توسط مجمع خیرین سلامت گراش و مابقی توسط بانیان خیر حاج غلام مسلمانی و مرحومه حاجیه رقیه غلامی تامین و بنا شده است و تجهیزات آن نیز از سوی علوم پزشکی شهرستان گراش تامین شده است.

◽️روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش◽️

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *