مرکز فوریت‌های پزشکی سِپتون تا بهمن ماه امسال احداث می‌شود مجمع خیرین سلامت استان ایلام

تفاهم‌نامه ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی سِپتون دهلران امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی، تفاهم‌نامه ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی سِپتون دهلران امضاء شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این نشست، اظهار داشت: زحمات چند سال اخیر مجمع خیرین سلامت استان ایلام در راستای ارتقای حوزه سلامت جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر هدایت حیدری‌زاده افزود: جلب مشارکت‌ها و ریال به ریال مبلغی که به عنوان کار خیر صورت می‌گیرد به عنوان آثار ماتأخر برای شما ثبت خواهد شد و اجر اخروی دارد.

وی تصریح کرد: در امر خیر دانشگاه علوم پزشکی ایلام از هیچ‌ کوششی دریغ نخواهد کرد و از لحاظ حقوقی و ثبت، باید تیم حقوقی دانشگاه تلاش کند که مشکلات اسناد مالی تمام این ساختمان‌های احداثی توسط خیرین مرتفع شود و در سریعترین زمان ممکن در اختیار استفاده عموم قرار گیرند.

سرپرست دانشگاه خاطرنشان کرد: استان ایلام در همه جنبه‌ها در جلب خیرین سلامت باید تلاش کند که بهترین‌ها به استان بیایند و محرومیت برخی مناطق استان مرتفع شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان ایلام دکتر جمیل صادقی فر نیز در این نشست، بیان داشت: زمین احداث مرکز فوریت‌های پزشکی سپتون در شهرستان دهلران توسط خیرین اهداء شده است.

دکتر جمیل صادقی‌فر ادامه داد: بودجه‌ای که مجمع خیرین تلاش خواهد کرد برای این مجموعه اختصاص دهد بین ۸ تا ۱۰ میلیارد ریال است و پنج میلیارد ریال نیز براساس بودجه شهرستانی تأمین خواهد شد.

محبوب رستم‌زاد رئیس سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه نیز با اشاره به اینکه امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه ساخته شود، اظهار داشت: نگاهی که دانشگاه علوم پزشکی ایلام به فعالیت‌های خیر دارد ظرفیت خوبی برای رفع محرومیت‌های مردم در نقاط مختلف استان دارد که تلاش می‌کنیم این اقدامات ادامه یابد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری احداث ساخت مرکز فوریت‌های پزشکی سپتون دهلران به امضاء سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *