پیام تسلیت دکتر حسینعلی شهریاری، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در پی شهادت اسماعیل هنیه

«بسم رب الشهداء و الصدیقینمِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه به دست سفاکان رژیم کودک کش صهیونیستی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به خصوص شهیداسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت گردیده و به فضل الهی پاسخ محکم و مناسب داده خواهد شد .

بدون‌شک به لطف الهی و مبارزه مردمان فلسطینی و محور مقاومت، مقاومت بیش از پیش مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر در اندیشه آزادگان جهان خواهد شد.

عروج این اسطوره مقاومت و خدمت‌گذار صدیق و عزیز جبهه مقاومت، مجاهد خستگی‌ناپذیر، مخلص و خیر را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مردم شریف ایران و فلسطین و غزه و همرزمان و خانواده شهیدپرور آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان هم نشینی با اولیای  الهی و مغفرت و علو درجات مسئلت می‌ نمایم .

دکتر حسینعلی شهریاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور

۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *