گزارش تصویری بازدید دبیرکل مجمع خیرین سلامت از نمایشگاه برکت

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق قائم مقام و معاونین مجمع خیرین سلامت از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد برکت بازدید به عمل آورد.

در این ملاقات که دکتر نوروزی مدیر عامل بنیاد برکت و دیگر مسئولان بنیاد حضور داشتند عملکرد بنیاد پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران بزرگ امروز بیش از گذشته و هر زمان دیگری به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار باید اوج گیرد، مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید اقدامات بنیاد برکت در مناطق محروم از جمله فقرزدایی و ایجاد فرصت‌های شغلی  در حوزه آموزشی، بهداشت ، سلامت و دیگر حوزه‌ها مورد بازدید قرار گرفت که این اقدامات اقدامات شایانی توجهی بود.

بنیاد برکت ابتدا با هدف ارائه سه نوع خدمت خدمت به هم وطنان آغاز به کار کرده و در ادامه مسیر بنا به ضرورت و اقتضاء خدمات متنوع دیگری هم چون سلامت الکترونیک ، کمک به ایتام ،اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان، بیمه برکت مختص به افراد فاقد پوشش بیمه ، درمان زوج های نابارورکم بضاعت، ارائه کمک به درمان بیماران صعب العلاج و نیازمندان مناطق محروم کشور از جمله خدمات بنیاد برکت بوده است.

در میان این فعالیت ها خدمات سلامت الکترونیک از جمله خدمات نوینی است که در ارتقای سطح سلامت هم وطنان در مناطق محروم بسیار موثر بوده و امنیت روانی را برای جامعه داشته است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت در این دیداربا تجلیل ازهمت والای مسئولان بنیاد برکت به خصوص دکتر مخبر و دکتر نوروزی، گفت: این عملکردها و اقدامات موثر باید به اطلاع عموم رسانده شود که چگونه با اراده جهادی و با کمترین پرسنل این خدمات به مناطق محروم ارائه می شود.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه ساعت ها وقت نیاز دارد، بیان کرد: مجمع خیرین سلامت از بدو تشکیل تاکنون در  جذب مشارکت های مردمی در زمینه تجهیز و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی توفیقاتی داشته که امیداریم با همکاری بنیاد برکت بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

مدیر عامل بنیاد برکت نیز با تقدیر از دبیر کل مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: هرکجا که نیت خیر با آموزه‌های دینی و ارزش های انقلاب اسلامی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری باشد شاهد پیشرفت کارها هستیم که امید داریم که این بازدید آثارخوبی برای ارائه خدمت به محرومان در مناطق محروم به همراه داشته باشد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور پس از بازدید از نمایشگاه برکت، دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را مورد تمجید و تحسین قرار داد.

ایشان در دفتر یادبود نمایشگاه مرقوم کرده‌اند: «با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) توفیق حاصل شد تا در معیت همکاران مجمع خیرین سلامت کشور از نمایشگاه برکت و دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بازدید و شاهد اقدامات، ابتکارات، اختراعات و تلاش‌های مؤثر و اثربخش عزیزان در عرصه‌ی اجتماعی کشور و کمک به رفع مشکلات جاری جامعه‌ی اسلامی باشم. خداوند منان را شاکرم که این توفیق نصیب گردید و واقعاً از کارهای ارزشمند عزیزان نهایت سپاس را دارم و عاجزانه از درگاه باعظمت الهی درخواست دارم که این تلاش‌ها را ذخیره‌ی عالم عقبی عزیزان قرار دهد و در ادامه‌ی راه موفق و مؤید بدارد. امیدوارم خیرات و برکات این دستاوردهای عظیم نصیب روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و سلامتی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» گردد.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *