داروخانه شبانه روزی بیمارستان سینا شهرستان کامیاران توسط خیر سلامت جناب آقای دکتر فردین کرم دوست احداث و راه اندازی گردید.

به گزارش مجمع خیرین سلامت استان کردستان داروخانه مذکوردر داخل محوطه بیمارستان به صورت سازه سبک با مساحت 80 متر مربع زیر بنا و در کمترین زمان ممکن با هزینه کرد 500 میلیون ریال اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است .
دکتر کرم دوست این ساختمان را به نیت برادر شهیدش سردار غلامحسین که از همرزمان دکتر چمران و یکی از فرماندهان محور عملیاتی کردستان بود، به بیمارستان سینا کامیاران اهداء نموده است.مجمع خیرین با آرزوی قبولی این باقیات الصالحات و اقدام خیر خواهانه این خیّر برای ایشان از درگاه خداوندمنان طلب قبولی حسنات و حسن ثواب واجر خیر دارد، و از کلیه عزیزانی که موجب تسهیل در اجرا و انجام پروژه شده اند تشکر و قدردانی نموده است./
 
گفتنی است داروخانه بیمارستان سینا کامیاران سومین داروخانه بیمارستانی است که به همت خیرین سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان احداث شده است . قبلا نیز در بیمارستان شهید بهشتی قروه و بیمارستان امام حسین بیجار داروسازان خیر اقدام به احداث داروخانه و اهداء آن به دانشگاه نموده اند، بدینوسیله از تمامی آن عزیزان قدردانی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *