رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان بروجن گفت: مراکز بهداشتی درمانی توسط ۳ خیر بروجنی در شهرستان بروجن احداث می‌شود.

محمد تقی برجیان اظهار کرد: باتوجه به پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی شورای خیرین سلامت مرکز بهداشتی درمانی امام سجاد (ع)، مرکز پیام شهرستان بروجن و پایگاه اورژانس 115 توسط خیری به نام ابراهیم اخوان احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع و زیر بنایی بالغ بر 800 متر مربع در سه طبقه احداث می‌شود.

رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان بروجن گفت: باتوجه به حساسیت زمین مذکور و موقعیت مکانی آن که در مرکز شهر واقع شده است امیدواریم بتوانیم هدف این خیر که ارائه خدمات مطلوب به همشهریان است را فراهم کنیم.

برجیان خاطرنشان کرد: این بنا به نام و یاد شادروان اسماعیل اخوان و همسر مرحومش توسط فرزندان آن‌ها احداث می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مقدمات این پروژه شامل تهیه نقشه و تفاهم‌نامه نهایی در حال انجام است.

رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان بروجن گفت: پایگاه اورژانس 115 توسط اسماعیل اسدی به نام فرزند نخبه و مرحومش در زمین مجاور مرکز بهداشتی درمانی در دست احداث حضرت موسی بن جعفر (ع) واقع در خیابان شهدای بروجن احداث می‌شود.

برجیان احداث مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت خانواده خیر مرحوم مژگان هادیپور را از دیگر پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان بروجن برشمرد و افزود: این مرکز در دو طبقه و زیربنایی بالغ بر 550 متر مربع به‌صورت مشارکتی احداث می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود هزینه تمام شده این ساختمان بیش از 3 میلیارد ریال باشد که انجام فونداسیون و اسکلت‌بندی ساختمان توسط خیر و بقیه آن به‌عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان بروجن با اشاره به اهمیت برآوردن نیازهای حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: مشارکت مردم و توجه بیشتر خیرین به حوزه سلامت به ویژه در مناطق کمتر برخوردار استان امری ضروری است.

برجیان افزود: اطلاع‌رسانی از روند انجام پروژه‌های مجمع خیرین سلامت استان و مطرح بودن این مجمع به‌عنوان یکی از برترین مجمع‌های کشوری به‌ لحاظ کمیت و کیفیت، احداث مراکز بهداشتی و درمانی و کمک به تجهیز این مراکز در جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی موثر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *