مراسم اختتامیه برگزیدگان طرح شافی در تاریخ 1392/2/11 در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد .

بنا به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت در این مراسم که معاون وزیر بهداشت و تنی چند از مسئولین استان حضور داشتند ، حضرت آیت الله غیاث الدیّن طه مُحمّدی طی سخنانی با اشاره به تهی بودن غرب از عاطفه و انسانیت گفت : جوامع غربی انس و الفت را از دست داده اند و انسان ها در این جوامع احساس غربت می کنند و آمار افسردگی و خودکشی افزایش یافته است .

وی خیرین سلامت را پیام آوران سلامت عنوان کرد و گفت : خیرین سلامت سعی کنند اصولی کار کرده و آموزه های طب سنتی و اسلامی را به مردم آموزش دهند .

وی با توجه به اینکه امروزه دنیا شاهد رشد چشمگیر خودکشی در کشورهای غربی بوده و اگر به سلامت روحی و معنوی افراد توجه نشود ، گریبان بسیاری از جوانان را خواهد گرفت .

در این آئین آقای محمد صادق صبا با اشاره به پروژه خوابگاه دانشجویان متاهل گفت : ایجاد این خوابگاه از اولویت های دانشگاه و زمینه ساز ارتقاء دانش پزشکی می باشد .

وی در همین ارتباط افزود : این پروژه با 110 واحد در سه بلوک پنج طبقه ساخته می شود و مساحت کل واحدها 7 هزار متر مربع و مساحت هر واحد 50 – 60  متر مربع می باشد .

وی با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، متأهل و از نظر مسکن مشکل دارند گفت : این خوابگاه با کمک 150 میلیون تومانی فرزندان مرحوم فرشچیان و کمک 20 میلیون تومانی خیرین سلامت همدان ساخته خواهد شد .

شایان ذکر است در این مراسم از آقای محمد صادق صبا به عنوان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان تقدیر شد .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *