«مجمع خیرین سلامت کشور» در کنار مدافعان سلامت ایستاده است

گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت ، دکتر حسینعلی شهریاری با اشاره به فعالیتهای خیرین سلامت اظهار داشت: خوشبختانه خیرین سالانه حدود یکهزار و پانصد میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان به روش های

 

مختلف به مجمع خیرین سلامت کشور کمک میکنند.

وی افزود: صدها انجمن خیریه کوچک و بزرگ در کشور داریم که هزاران میلیارد تومان برای امور درمانی و خیریه کمک صرف می کنند.  موسسه خیریه “محکم” به مدیریت آقای دکتر دلشاد، موسسه خیریه “محک” برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، مجموعه خیریه “زنجیره امید” برای امور سلامت کودکان به مدیریت خانم مریم مرعشی، … برخی نمونه های خوب در این زمینه اند. در این میان باید دانست که خیرین اقدام به نیت می کنند و در هر زمینه ای میتوانند یاری رسان باشند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت بیان کرد: لزومی ندارد که حتما خیرین درمانگاه یا خانه بهداشت بسازند بلکه حتی میتوانند برای امور بهداشت و پیشگیری و پژوهش نیز سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: در این مسیر راهنمایی لازم از سوی مجمع خیرین سلامت و حتی دانشگاه های علوم پزشکی ارائه خواهد شد. خوشبختانه بانوان کشور در امور خیریه کشور کارهای ارزشمندی انجام داده اند. مشارکت زنان در مجمع خیرین سراسر کشور درصد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. بهداشت، پیشگیری و پژوهش اولویتهای مهمی برای مشارکت خیرین کشور است.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *