مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان از مساعدت مجمع خیرین سلامت همدان به ۲۹۲ نفر در ماه گذشته خبر داد.

 

  • مساعدت مجمع خیرین سلامت همدان به ۲۹۲ نفربه گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز همدان ؛حمید شاکری‌صفت؛ با بیان اینکه د‌ر شهریورماه امسال هفت بیمار جدید به بخش مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان مراجعه کرد‌ه‌اند گفت: یک‌میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به این بیماران مساعد‌ت شد‌ه است.

وی با اشاره به اینکه به ۴۹ بیمار به مبلغ ۱۵۵ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال در طرح سخاوت از سوی حامیانی مساعدت شده است گفت: در طرح «طعم مهربانی» به ارزش ۲۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بین ۱۳۵ خانوار گوشت قربانی توزیع شده و سبد غذایی، غذای گرم و گوشت مرغ نیز در اختیار تعدادی از خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان به اجرای طرح «مشق مهربانی» در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در این طرح به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت شده که ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هدیه ویژه خیرین بوده است.

شاکری‌صفت از ۲۵۴ میلیون ریال تخفیف اخذ شده از سایر مراکز درمانی برای ۹ بیمار سخت درمان خبر د‌اد و افزود‌: به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به سه بیمار زیرپوشش مجمع خیرین سلامت پرد‌اخت شد‌ه است.

وی به مجموع مساعدت‌ها به ۲۹۲ نفر در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۲۸ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال مجموع مبالغی بوده که برای بیماران هزینه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *