امانی با اشاره به تلاش و کمک خیرین دلیجان در رفع موانع حوزه سلامت، گفت: گسترش بخش ها و نوسازی بیمارستان امام صادق دلیجان(ع) با کمک خیرین دلیجانی در حال اجرا است.
 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علیرضا امانی» در جریان سفر خود به شهرستان دلیجان که به منظور بررسی وضعیت بهداشت و درمان دلیجان انجام شد،  گفت: حضور و مشارکت خیرین در فعالیت های بهداشت و درمان بسیار راهگشا و منشا خیرات و برکات بوده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به ظرفیت بسیار بالای خیرین در حوزه ی سلامت در این شهرستان، بیان کرد: همکاری و حمایت خیرین عزیز از  بخش بهداشت و درمان در رفع نقاط ضعف این حوزه و تقویت نقاط قوت قابل تقدیر است .

 

وی با اشاره به اینکه چندین پروژه از قبیل در این راستا انجام شده است،  اظهار کرد : خرید دستگاه های سی تی اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی، اکسیژن ساز، ام آر آی و ساخت شش واحد مسکونی پزشکان  توسط خیرین حوزه سلامت این شهرستان اقدامی بزرگ و قابل ستایش است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک ادامه داد: تلاش های خیرین دلیجانی در راستای ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهرستان دلیجان بوده است.

 

متولی حوزه سلامت در استان تجهیز، راه اندازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین را ضروری دانست و بیان کرد: امید است خیرین همواره یار و یاور مجموعه بهداشت و درمان باشند تا مجموعه بهداشت و درمان نیز بتواند با تجهیز و نوسازی خدمات شایسته ای را به هم استانی ها و هم وطنان عزیز ارائه دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش ها و همدلی دکتر سلیمی نماینده محترم مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در راستای رفع موانع و مشکلات این حوزه بیان کرد: ایشان همواره پشتیبان حوزه ی سلامت بوده و هستند که امیدواریم با کمک ایشان و سایر مسئولان شهرستان بتوان قدم های خوبی در این زمینه و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی برداریم.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافراز میهن اسلامی بیان کرد: اگر زحمات و تلاش های آزادگان، رزمندگان و ایثارگران نبود، امروز این آرامشی که در کشور حاکم است نبود.

 

امانی اضافه کرد: مدافعان سلامت با الگوگیری از رزمندگان و ایثارگران و البته آزادگان در جنگ با بیماری کرونا خوش درخشیدن و ثابت کردند که راه دفاع از وطن و هموطنان همچنان ادامه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *