سید رضا نیری

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نام نیکو گر بماند ز آدمی  

به کزو ماند سرای زرنگار

پنجمین سالگرد ارتحال یار دیرین امام ‌ و رهبر انقلاب اسلامی و مبارز خستگی ناپذیر و پیشكسوت خدمت به محرومان و نیازمندان ابوالایتام مرحوم حاج سیدرضا نیری بنیانگذار و دبیر كل فقید مجمع خیرین سلامت كشور را گرامی می داریم .

«عاش سعیدا و مات سعیدا»

مرحوم حاج سیدرضا نیری مرد بزرگی از سلاله پیامبر اكرم (ص) و یار دیرین نهضت اسلامی بود كه عمر پربركت خود را در مسیر خدمت به خانواده‌های نیازمندان و محرومان گذراند و تا آخرین لحظه حیات خود ذره‌ای خستگی به خود راه نداد.

یقینا یاد و نام این انسان والا و عاشق خدمت به همنوعان همواره در تاریخ ایران اسلامی ثبت و در اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی به یادگار باقی خواهد ماند.

نهال نوپا و مقدس خیرین سلامت کشور که به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی از یادگارهای ارزنده آن مرحوم می‌باشد امروز شجره تناوری است که امید است با همدلی و تلاش همکاران عزیز در این نهاد مقدس روز بروز بالنده تر و شکوفاتر شود .

پنجمین سالگرد فقدان این مبارز نستوه نهضت اسلامی را به محضر مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری ، بیت معزز ایشان و همکاران محترم و مدیران عامل محترم مجامع استانی و شهرستانی سراسر کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر كرده به دیار دوست رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمائیم .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

مجمع خیرین سلامت کشور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *