با صدور پیامی

انا الله وانا الیه راجعون

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم مجاهد و روحانی با اخلاص، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری یار صدیق و امین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی موجب تأسف و تاثر فراوان گردید.

این عالم وارسته در صحنه‌های جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی نقش آفرینی های ارزشمندی داشت و عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری نمود.

ایشان سال‌ها افتخار تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام را به عنوان یکی از شاخص‌ترین امامزادگان داشتند و خدمات بی‌شائبه آن مرحوم در این مسئولیت فراموش ناشدنی است.

خدمات ماندگار آن مرحوم همچنین در امور خیریه و کمک به نیازمندان در عرصه های مختلف همواره برای نسلهای آینده به یادگار خواهد ماند. 

مجمع خیرین سلامت کشور و جامعه خیرین سلامت ارتحال این عالم بزرگ را به محضر امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه ، علما ، اساتید، طلاب، روحانیون، علاقمندان و خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید .

دکتر حسینعلی شهریاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور./

پایان پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *