خیرین در تامین سلامت مردم با مجموعه سلامت سهیم هستند

 

مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تامین سلامتی مردم است و خیران در تحقق این اولویت سهیم هستند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع اعضای هیات امنای بیمارستان های رسول اعظم (ص) و مرحوم حاج محمداسماعیل امتیاز، با اشاره به مشارکت گسترده نیک اندیشان سلامت فارس با مجموعه بهداشت و درمان استان گفت: خیرین در تامین سلامت مردم با مجموعه سلامت سهیم هستند.
دکتر سید وحید حسینی در این نشست که با حضور رییس هیات امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، استاندار فارس و اعضای هیات امنای بیمارستان های رسول اعظم (ص) و مرحوم حاج «محمداسماعیل امتیاز» برگزار شد، بر تلاش برای جلب مشارکت نیکوکاران و ارتقای روند خدمت ‌رسانی به مردم در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: مهمترین اولویت مسوولان دانشگاه، تامین سلامتی مردم است و خیرین نیز با اقداماتی که انجام می دهند، در تحقق این اولویت سهیم هستند.
او با قدردانی از اقدامات ارزشمند مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: اولویت مسوولان دانشگاه، به ثمر رسیدن اقدامات خیرخواهانه نیک اندیشان عرصه سلامت و تلاش برای حفظ منابع و اقدامات موثر در ارایه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعان است.
در ادامه این نشست، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با ارایه گزارشی از عملکرد دو دهه این مجمع گفت: هم اکنون مهمترین اولویت مجمع خیرین تامین سلامت فارس، پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه های مشترک بین مجمع خیرین تامین سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است.
دکترعلی اکبر رامجردی حضور آیت الله دستغیب را به عنوان عضو این هیات امنا، بسیار ارزشمند دانست و افزود: عضویت آیت الله دستغیب سبب تقویت اعتماد مردم به این مجمع شده است.
او از اعلام آمادگی خیرین فارس در تکمیل پروژه ها و ساخت بیمارستان خبر داد و از اعضای هیات امنای بیمارستان های حضرت رسول اعظم(ص) و مرحوم حاج «محمد اسماعیل امتیاز» به پاس تلاش برای به ثمر رساندن این اقدامات نیک قدردانی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *