دبیر کل مجمع خیرین سلامت با مراجع تقلید دیدار کردند/ تقدیر از اقدامات خیرین سلامت 

 

 

دکتر حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در سفر دو روزه به قم با آیت الله سعیدی و شهرستانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها که معاونان و اعضای هیات مدیره وی را همراهی می کردند دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت با آیت‌الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) دیدار و گزارشی از روند عملکرد و سیاست‌های مجمع خیرین سلامت کشور از جمله اقدامات مقابله ای با کرونا را به ایشان ارائه کردند.

جلب مشارکت‌های مردمی و تقدیر از خیرین سلامت قم در مقابله با ویروس منحوس کرونا از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار با آیت الله سعیدی بود.

در این دیدار میزان مشارکت ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین سلامت کشور هم مطرح و دکتر شهریاری اظهار داشت: در سال گذشته ۱۶۰۰ میلیارد تومان میزان مشارکت ریالی خیرین سلامت در کمک به بخش بهداشت و درمان بوده است.

وی با اشاره به گزارش مجمع خیرین سلامت به رهبری معظم انقلاب و تفقد رهبری از اقدامات خیرین سلامت تصریح کرد: همچنین گزارشی از عملکرد مجمع در بخش ساخت سازهای مراکز بهداشتی و درمانی ، پژوهش نقش زنان در امور خیریه ارایه شد.

در این دیدار آیت الله سعیدی با تقدیر از عملکرد مجمع خیرین سلامت کشور: تاکید بر انجام امورات خیر و ترویج فرهنگ خیر در بخش بهداشت و درمان و تلاش برای رفع نقایص و مشکلات بخش بهداشت و درمان در مناطق کم برخوردار را دارای اهمیت دانست‌

در این دیدار همچنین تاکید بر اولویت بندی نیازها و خواسته‌های بخش بهداشت و درمان و کمک برای مشارکت مردم از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و همراهان همچنین از بیمارستان نور که با مساعدت آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی یکی از مراجع عظام تقلید در قم در حال احداث است بازدید کردند.

این بیمارستان با ظرفیت بیش از ۵۰۰ تخت در استاندارد های روز دنیا در حال ساخت است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت همچنین از کتابخانه آیت‌الله العظمی سیستانی در قم بازدید کردند.

دیدار با آیت‌الله شهرستانی و تقدیر از اقدامات انجام شده نماینده ویژه آیت‌الله  العظمی سیستانی در قم از دیگر برنامه‌های سفر دبیر کل مجمع خیرین سلامت به قم بود.

آیت الله شهرستانی در این دیدار با تشکر از اقدامات خیرین سلامت عنوان کرد: این اقدامات با دعوت بوده و در این کار خیر و ثواب زیادی وجود دارد.

وی همچنین برای خیرین سلامت آرزوی توفیقات در کمک را از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *