اهدای ۱۱ کپسول اکسیژن توسط خیرین همدان به مراکز درمانی

 

 

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اهدای ۱۱ کپسول اکسیژن از سوی خیرین همدان به مراکز درمانی و درمان مبتلایان به کرونا خبر داد.

حمید شاکری‌صفت‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و دومین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۵ بیمار با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد ۳۶۵ میلیون ریال به بیماران مساعدت شود و ۳۳۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار آنها قرار گیرد از تخفیف ۲۱۰ میلیون ریالی مراکز درمانی به بیماران خبر داد و عنوان کرد: با مصوب این جلسه ۶ بیمار در طرح سخاوت قرار گرفت.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه چهار بیمار نیز زیر پوشش طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند افزود: جمع کل مساعدت‌هایی که در این جلسه تصویب شد ۹۰۷ میلیون ریال بود.

وی با اشاره به اجرای پویش مردمی «اهدا نفس» برای تهیه  کپسول اکسیژن مراکز درمانی و بیماران مبتلا به کرونا گفت: با عنایت خداوند متعال و مساعدت نیکوکاران  پنج عدد کپسول ۴۰ لیتری و ۶ عدد کپسول ۱۰ لیتری به مبلغ ۲۶۸ میلیون ریال تهیه شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *