دکتر حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور  طی پیامی درگذشت آیت الله ضیاء آبادی را تسلیت گفت.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

قال امیرالمومنین علی علیه السلام:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

هرگاه عالمی رحلت کند رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى ‏پوشد.

با نهایت تأسف و اندوه خبر یافتیم که روح مطهر عالم ربانی و مفسر کبیر قرآن حضرت آیت‌الله سید محمد ضیاآبادی (قدس‌الله‌روحه) دار فانی را وداع و به ملکوت اعلی پیوست.

آن عالم بزرگ از جمله‌ی نوادری است که عمر پر برکت خود را وقف نشر و ترویج معارف قرآن کریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام نمود و همواره همچون ستاره‌ی درخشان معنویت و عرفان، راهنمای خواص و مایه‌ی دلگرمی و امید برجستگان‌ بود.

مقام رفیع اخلاقی و معنوی آن بزرگمرد، موجب آن بود که تفاسیر ارزشمندش در چشم ارادتمندانش بدرخشد و دریچه‌یی به عوالم معنا بگشاید.

جلسات تفسیر آن بزرگوار همواره معراج روح مستعد علاقمندان و فضلای جوانی بود که میخواستند علم دین را با صفای عطرآگین قرآن و عرفان دینی توأم سازند.

معلم اخلاق و سالک الی الله بود و در کنار برگزاری جلسات اخلاق و تفسیر فعالیت های ماندگاری در امور خیریه و دستگیری از نیازمندان داشت و با مشارکت خیرین ارجمند خدمات عمرانی و ارزشمندی به نیازمندان ارائه نمود .

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه‌ی اعاظم حوزه‌های علمیه و نیز به علاقمندان آن عالم ربانی و همه‌ی دلهای سرشار از شور معنویت و نیز به بیت معظم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت میگویم و رضوان الهی و علو روح مطهر آن عبد صالح را از خداوند سبحان مسألت مینمایم.

دکتر حسینعلی شهریاری

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور

۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *