پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهر صفی‌آباد احداث می‌شود

 

 

 

 

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت اسفراین از احداث پایگاه جاده‌ای اورژانس پیش بیمارستانی در صفی‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عید محمد سارمی بابیان اینکه مجمع خیرین سلامت اسفراین همواره برای ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی در کنار حوزه سلامت این شهرستان بوده است اظهار کرد: با توجه به نیاز اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی اسفراین، احداث پایگاه جاده‌ای پیش بیمارستانی در شهر صفی‌آباد پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در جهت احداث این پایگاه، زمینی به مساحت 300 مترمربع به مبلغ 900 میلیون ریال خریداری‌شده است افزود: 750 میلیون ریال آن توسط خیران نیک‌اندیش و مابقی آن از اعتبارات مجمع خیرین سلامت تأمین‌شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ضمن قدردانی از خیران حوزه سلامت که در هر شرایطی در کنار حوزه سلامت بوده‌اند گفت: این خیران در ساخت و تجهیز این پایگاه نیز به یاری مجمع خیرین سلامت آمده‌اند.

سارمی افزود: کلنگ احداث پایگاه  جاده‌ای اورژانس صفی‌آباد در دهه فجر امسال به زمین زده می‌شود.

وی مساحت این پایگاه را 112 مترمربع عنوان کرد و افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای صفی‌آباد دارای پارکینگ مسقف برای 2 آمبولانس و در صورت تائید سازمان اورژانس کشور پد بالگرد در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گفت:  75 درصد تأمین اعتبار ساخت این پایگاه را بر عهده مجمع خیرین سلامت اسفراین  و 25 درصد آن نیز به عهده دانشکده علوم پزشکی اسفراین است.

گفتنی است اورژانس پیش بیمارستانی هم‌اکنون در محل استیجاری‌ای در شهر صفی‌آباد مستقر است.

انتهای پیام/د

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *