خیران محلات ۳۲ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک کردند

 رئیس مجمع خیرین سلامت محلات گفت: نیکوکاران این شهرستان امسال ۳۲ میلیارد ریال در راستای مدیریت بیماری کرونا و همراهی در خدمات بهینه به حوزه بهداشت و درمان کمک کردند

« قاسم رئیس اکبری » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها در حوزه عمرانی، تهیه تجهیزات، تامین ماسک، دستکش، لباس حفاظت شخصی و مواد ضدعفونی کننده بوده است.
وی اضافه کرد: یکی از نیکوکاران حوزه سلامت محلات امسال سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ساخت پایگاه سلامت در کوی آزادگان این شهرستان کمک کرده است.
 رئیس مجمع خیرین سلامت محلات بیان کرد: سه میلیارد ریال نیز برای خرید دستگاه چشم پزشکی با کمک شورای شهر و شهرداری محلات هزینه شده است.
رئیس اکبری گفت: یک میلیارد ریال از کمک‌های خیران سلامت محلات امسال برای خرید تجهیزات ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان هزینه شد.
وی با اشاره به کمک یک میلیارد ریالی خیران سلامت محلات برای خرید وسایل آزمایشگاهی بیمارستان این شهرستان ادامه داد: پایگاه سلامت در مسکن مهر این شهرستان با هفت میلیارد ریال کمک یکی از نیکوکاران محلاتی احداث و به بهره‌برداری رسید.  
رئیس مجمع خیرین سلامت محلات با اشاره به استاندارد نبودن فضای فیزیکی بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: بیماری کرونا ضعف‌های این بخش را در مراکز درمانی نمایان کرد.
رئیس اکبری اظهار داشت: بخش آی سی یو بیمارستان محلات تنها چهار تخت دارد و فضای ان پاسخگوی خدمات و تردد همراه بیماران نیست.
وی بیان کرد: بازسازی این بخش از تنها مرکز درمانی و بستری محلات به ۲۰ میلیارد ریال نیاز داردو یکی از نیکوکاران  این شهرستان تامین مبلغ موردنیاز را متعهد شده است.
رئیس مجمع خیرین سلامت محلات اضافه کرد: یکی از بانوان این شهرستان امسال ۲ دنگ از منزل شخصی خود در شهر تهران را برای تامین هزینه‌های بیمارستان  محلات اهدا کرده است.
محلات در جنوب استان مرکزی با ۵۵ هزار نفر جمعیت دارای یک مرکز بستری و درمانی است.
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *